|
کدخبر: 257625

محدودیت های ترافیکی عید فطر اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های تردد در جاده‌های شمالی در تعطیلات عید فطر و پایان هفته را تشریح کرد.

اجتماعی محدودیت های ترافیکی عید فطر اعلام شد

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره با محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج- چالوس، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

شیرانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ یکشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی لغایت ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

به گفته شیرانی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت تردد در محور هراز خبر داد و افزود: تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱، ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل از رودهن به آب اسک به صورت یک‌طرفه است.

شیرانی خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز پنجشنبه جمعه و شنبه مورخ ۱۴۰/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ,۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره با محدودیت اعمال شده در محور تهران - فیروز کوه - قائم شهر گفت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه سه شنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۳،۱۲، ۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

شیرانی افزود: محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و از ساعت ۸ الی ۲۴ مورخه‌های ۱۶ و ۱۳ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ در محورهای مذکور ممنوع است.

وی در پایان گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر