|
کدخبر: 179167

همت خیرین در توسعه خدمات درمانی ستودنی است

دکتر مسعود جوانبخت عضو هیات مدیره انجمن صنفی پزشکان ایران ضمن بازدید از کلینیک امام سجاد ع دهق از همت عالی خیرین این شهر تقدیر نمود.

اجتماعی همت خیرین در توسعه خدمات درمانی ستودنی است

 دکتر مسعود جوانبخت ، عضو هیات مدیره انجمن صنفی پزشکان ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف کلینیک تخصصی درمانی امام سجاد علیه السلام شهر دهق  و استماع گزارش مدیر کلینیک گفت: تجهیزات درمانی مدرن و حضور پزشکان حاذق از مهمترین مزیت های این مرکز درمانی است که جای مباهات و افتخار دارد که دارالخیرین، از همه ظرفیت های موجود برای تسهیل گری خدمات بهداشتی و درمانی برای هموطنان بهره گرفته اند.

 

به گزارش روابط عمومی کلینیک تخصصی سجاد دهق،  دکتر جوانبخت  به نوبه خود و به نمایندگی با تقدیر از همت عالی خیرین این شهر در اهتمام جدی برای رفع گرفتاری و ایجاد خدمات درمانی به روز برای بیماران گفت:  از طرف انجمن صنفی پزشکان ایران و فعالان نظام سلامت استان  اصفهان، از خیرین و نیکوکاران و بانیان این مرکز درمانی، تقدیر و تشکر میکنم و رجاء واثق دارم اجر و پاداش کارهای نیک، نزد پروردگار در دنیا و آخرت دیده می شود.

 

 عضو هیات مدیره انجمن صنفی پزشکان ایران در ادامه، از پذیرش اعزام بیماران جهت تکمیل درمان و بستری و اعمال جراحی بیماران این کلینیک در بیمارستان حضرت زهرا سلام الله علیها اصفهان و بیمارستان گلدیس خبر داد.

در این بازدید،  مهدی عابدی، مدیر داخلی کلینیک تخصصی خیریه امام سجاد علیه السلام شهر دهق: هم افزایی و همدلی مردم و خیرین این شهر در توسعه و افزایش خدمات درمانی، جای تقدیر داشته و این مرکز با مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیص طبی، دارای بخش های مختلف از جمله دیالیز، دندانپزشکی، زنان ، داخلی، ارتوپدی و مغز و اعصاب می باشد.

عابدی افزود: کلینیک تخصصی خیریه امام سجاد علیه السلام شهر دهق هم اکنون با سابقه ی ۷ سال خدمت درمانی به بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم منطقه مهردشت و همچنین شهرستان های همجوار خدمت درمانی ارائه کرده است

 

کلینیک دهق

 

منبع: نماینده
خبرنگار: بهروز راعی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها