|
کدخبر: 174696

افزایش مرخصی زایمان بیمه شدگان تامین اجتماعی

افزایش مرخصی زایمان از ۶ ماه به ۹ ماه بدون نیاز به رای دیوان عدالت اداری

اجتماعی  افزایش مرخصی زایمان بیمه شدگان تامین اجتماعی

افزایش مرخصی زایمان از ۶ ماه به ۹ ماه بدون نیاز به رای دیوان عدالت اداری در شعب اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، همزمان با سراسر کشور،  عملیاتی و اجرایی شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، دکتر محسن ریاضی،  با بیان این خبر به ضرورت همراهی والدین با نوزادان بدو تولد و اهمیت تامین امنیت شغلی بعنوان یکی از اهداف کلان سازمان تامین اجتماعی در برقراری عدالت اجتماعی و تامین امنیت شغلی برشمرد و گفت: بیمه شدگان میتوانید با ثبت درخواست و بارگذاری مدارک خود در سایت سازمان، از این خدمت جدید، بهره گیری کنند.

ریاضی افزود: بارگذاری مدارک شامل تصویر شناسنامه مادر و گواهی ولادت یا شناسنامه فرزند و همچنین گواهی پزشک می باشد که بیمه شده از طریق مراجعه غیر حضوری و با مراجعه به سامانه  سازمان تامین اجتماعی به آدرس: Es.tamin.ir اقدام به ثبت درخواست نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: تلاش برای افزایش  خدمات غیر حضوری و جلوگیری از مراجعات بیمه شدگان و افزایش جلب رضایت شرکای اجتماعی سازمان از دغدغه های جدی این سازمان بوده که در پرتو مدیریت و برنامه ریزی اصولی کلان، بستر ارائه خدمات غیر حضوری برای بیمه شدگان در سراسر کشور و استان فراهم گردیده است.

منبع: نماینده
خبرنگار: بهروز راعی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها