|
کدخبر: 141859

جزئیات ماجرای کتک خوردن سرباز بابلی + فیلم

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل درباره آخرین وضعیت پرونده سرباز بابلی توضیحاتی ارائه کرد.

اجتماعی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی به ریاست محترم قوه‌قضاییه نیز منعکس شده است، گفت: این سرباز کار قانونی خود را انجام داده بود.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور درباره بدرفتاری روی داده با سرباز بابلی در دادگستری بابل اظهار کرد: به محض اطلاع ستاد کل نیروهای مسلح از این موضوع، تیمی برای بررسی این موضوع تشکیل شد؛ نیروی انتظامی تیم را اعزام کرد و موضوع در محل مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: متأسفانه صحت این موضوع تأیید شد و در نهایت با پیگیری مُجدانه ستاد کل نیروهای مسلح، جلسه‌ای با حضور ریاست دادگستری استان مازندران، فرد خاطی، سرباز و خانواده وی تشکیل شد؛ در نهایت فرد خاطی عذرخواهی کرد و سرباز از جنبه شخصی رضایت داد.

وی تصریح کرد: اما با توجه به سازمانی بودن این موضوع، ستاد کل نیروهای مسلح خود را مکلف می‌داند که از جنبه سازمانی حقوق کارکنان‌ وظیفه را پیگیری و از آنها حمایت کند لذا موضوع به ریاست محترم قوه‌ قضاییه نیز منعکس شده و منتظر اعلام نتیجه هستیم که در صورت وصول نتیجه، مراتب به استحضار مردم می‌رسد.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    قاضي بايد عزل شود
    امیرمومنان علی(ع ) به یکی از یاران نزدیک خود به نام «ابوا لاسود دوئلی» حکم قضاوت داد. اما مدت کوتا هی نگذشت که او را از کار قضاوت برکنار سا خت. وقتی که ابوالاسود از عزل خود آگاه شد به محضر امام رفت و عرض کرد: «ای امیرموم نان چرا مرا عزل کردید؟ به خدا سوگند من ه یچ خیانتی مرتکب نشدم.»

    امام فرمود: «این را می پذیرم، اما به من خبر دادند که دو نفر پس از نزاع با یکدیگر به نزد تو آمدند و تو با صدایی بلند بر سر آن ها فریاد کشیدی. آنچنان که صدای تو بلندتر از صدای هر دوی آنها بود. قاضی حق ندارد با صدای بلند با کسی سخن بگوید.»

  • حسین ارسالی در

    باید قاضی محاکمه شود

  • آرش ارسالی در

    سرباز نباید رضایت میداد بازپرس هرگز عذرخواهی نمیکرد وقتی جریان رسانه ای شده از ترسش عذرخواهی کرده

  • ناشناس ارسالی در

    وای به حال مردم بدبختی که قاضی اش باید به خاطر وظیفه شناسی یک سرباز ودر خواست نشان دادن کارت باید کتک بخورد بعد هم داد بزنیید عدالت علی این عدالت شماست وای به حال ما بیچارگان که شما الگو علی واویلا

  • ناشناس ارسالی در

    با هر کسی در قوه قضائیه بدرفتاری شد با ش ماره 1580 اطالاعات قوه قضائیه تماس بگیره و به قضات هم شکایت کتبی بکنه

  • محمد ارسالی در

    اون بازپرس بايد از همه ملت عذرخواهي كنه، چرا كه اين رفتار باعث ميشه سرابازاني كه به وظيفه و قانون عمل ميكنند ديگه اين كار رو نكنند.
    اون شخص هر پولي كه از بيت المال تا حالا گرفته و يا ميگيره حرامه و نبايد در پستي كه راجع به همه مردم هست و قانون بايد حكمفرما بشه بشينه. بايد از مردم عذرخواهي كنه يا عزل بشه

  • قاسم ارسالی در

    سلام وقت همگی بخیر.این کاری که این قاضی کرده اولی وآخری نیست سال1367سربازبودم دق یقاهمین اتفاق برای من افتاد.همون لحظه فر ددیگری رابه جای من آوردن ومنرامستقیم فرس تادن دفترقضائی ستادتوی سیستانوبلوچستان ش هرزاهدان بودم مسئول مستقیم منو صداکردن ه رکس ازراه رسیدزدتوسرمن .رئیس قضائی پرسید چراجلوی این آقاروگرفتی ومانع ورودش شدی . من هم مثل بچه یتیماگفتم که مگه وظیفه من دردفتردژبانی به قیرازاین بوده خلاصه 24سا عت با داشت شدم وپستم روعوض کردن فرستادن پشت بام ستاد.چندروزبعدهمون شخص اومدسرپست م معذرت خواهی وکه من حامل اطلاعات مهمی ب ودم تومنو معطل کردی منهم گفتم مگه ارائه کارت شناسائی مگه چندثانیه زمان میبردخلاص ه آشتی کردیم وتموم شد.اماخاطره بسیاربدی برای من موند .به امیداونروزکه هرکسی وظیف ه اش روانجام دادتنبیح نشه انشاا...

ارسال نظر