|
کدخبر: 315549

تسهیلات/دانش آموزان/نخبگان

ارایه تسهیلات ارزان قیمت به این دانش آموزان

استاندار سمنان درباره ضرورت آموزش مهارت‌ها به دانش‌آموزان، با اشاره به خلاقیت دانش‌آموزان هنرستانی استان، اعلام کرد که تسهیلاتی برای تبدیل ایده‌های آن‌ها به تولید در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

آموزشی ارایه تسهیلات ارزان قیمت به این دانش آموزان

سید محمد رضا هاشمی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه تسهیلات با قیمت مناسب برای دانش‌آموزان خلاق هنرستانی در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: حمایت از دانش‌آموزان خلاق نیز در اولویت‌های مجموعه آموزش و پرورش قرار دارد.

وی افزود: برخی از دانش‌آموزان به‌ویژه هنرستانی‌ها نیاز به حمایت مالی دارند که تسهیلات ارزان‌قیمت را به‌منظور تأمین بخشی از هزینه‌ها با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی در اختیارشان قرار خواهیم داد.

استاندار سمنان با اشاره به تحول در سیستم آموزشی کشور و استان سمنان و اهمیت توجه به مهارت آموزی در بین دانش آموزان افزود: دانش‌آموزان در مدارس علاوه بر مباحث آموزشی و تئوری به مهارت‌های عملی و ابتکاری هم می‌پردازند

هاشمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های آموزش و پرورش استان سمنان گفت: یکی از ویژگی‌های این دست نمایشگاه‌ها این است که هم دانش آموزان با توانمندی‌های خود و یکدیگر آشنا می‌شوند و هم خانواده‌ها به استعدادهای فرزندان خودشان پی خواهند برد.

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استان سمنان در بخش‌های مختلف مانند نرم افزار، هوش مصنوعی، هنری، فرهنگی و… در سمنان برپا شده است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها