|
کدخبر: 314797

پاداش معلمان / حقوق معلمان / حقوق فرهنگیان

پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان / خوش به حال این معلمان شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ۳۰ درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ خبر داد.

آموزشی پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان / خوش به حال این معلمان شد

به گفته علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان برای این موضوع از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شده است.

وی درباره پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته گفت: به محض تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه این کار محقق خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال این کار انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در این مرحله فرهنگیان بازنشسته به میزان طلبی که بابت پاداش پایان خدمت خود دارند ۳۰ درصد آن را دریافت خواهند کرد.

منبع: تسنیم
  • موذن ارسالی در

    "پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان / خوش ب ه حال این معلمان شد"؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا فقط یک ذهن متوهم کم سوادمی تواند چ نین تیتری بزند.

  • ناامیدو خسته دل ارسالی در

    خیلی مسخره است قطره قطره پاداش اونم پاداش معلمان بازنشسته سال قبل رو چه با افتخارو با متت بیان میکنین که معلوم نیست واقعیت داشته باشه یانه پس ما که امسال بازنشست شدیم چی؟ ماروهم بعد دوسال همینطورذره ذره نیدین که چشممون به هیچی نیوفته ونتونیم یک خلب ماشین قراضه یا یک چیز بدرد بخوری آخرعمری بخریم؟؟؟؟ قبلا معلمهای بازنشسته با پاداششون بجه عروس دوماد میکردن خونه میخریدن جرا اینجوری پاداش رو تیکه تیکه با کلی وعده کذب و تأخیر زیاد میدین؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها