|
کدخبر: 312990

هوای آلوده/تعطیلی مدارس/آموزش و پرورش

فردا مدارس ابتدایی مجازی شد/آلودگی هوا دانش اموزان این استانها را خانه نشین کرد

آلودگی هوا کلیه مدارس تهران در مقطع ابتدایی را دورکار کرد.

آموزشی فردا مدارس ابتدایی مجازی شد/آلودگی هوا دانش اموزان این استانها را خانه نشین کرد

با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای  تهران، کلاس‌های آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در کلیه مناطق شهر تهران در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین بر اساس این مصوبه فعالیت های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: مهدهای کودک و پیش دبستانی استان تعطیل و کلاس‌های ابتدایی به غیر از طالقان به صورت مجازی دایر می‌شود.

 احمد افضلی بعد از ظهر در کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز که در استانداری البرز اظهار کرد: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای البرز فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی البرز تعطیل شده و کلاس‌های مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در تمامی مناطق شهرهای استان به غیر از شهرستان طالقان غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

وی افزود: در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی کارکنان با اولویت افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، موافقت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تصریح کرد: همچنین بر اساس این مصوبه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع می‌باشد.

گفتنی است هم اکنون هوای البرز در وضعیت ناسالم قرار دارد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها