|
کدخبر: 312443

آزمون دکتری/ هزینه ثبت نام /داوطلبان

هزینه ثبت نام برای کنکور دکتری سر به فلک کشید / افزایش ۵۰ درصدی کارت اعتباری

افزایش هزینه ثبت نام هرسال کارت های اعتباری ورود به آزمون دکتری بسیاری از داوطلبان را از شروع فرآیند ادامه تحصیل در این مقطع میترساند.

آموزشی هزینه ثبت نام برای کنکور دکتری سر به فلک کشید / افزایش ۵۰ درصدی کارت اعتباری

با توجه به این که آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، داوطلبان هر دو دانشگاه لازم است با شروع مهلت ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جهت ثبت نام در آزمون دکتری، داوطلبان می‌بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ و بررسی رشته های مجاز به ثبت نام دکتری به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

در سایت سازمان سنجش لازم است داوطلبان هزینه ثبت نام آزمون دکتری را پرداخت نموده و کارت اعتباری ثبت نام دکتری را تهیه کنند.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه ثبت نام داوطلبان در آزمون دکتری ۱۴۰۳، ۶۱۰ هزار تومان است. قابل ذکر است هزینه ثبت نام در آزمون دکتری سال گذشته ۳۷۸هزار تومان بود.

هزینه ثبت نام کنکور دکتری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۸۰ درصدی داشت! هزینه ثبت نام آزمون ۱۴۰۱ معادل ۲۰۸/۵۰۰ تومان بود.

با توجه به اینکه مقرر گردیده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، در سال گذشته داوطلبان برای استفاده از خدمات پیام کوتاه باید مبلغ ۳هزار تومان به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه نیز پرداخت می کردند.

قابل توجه است که هزینه ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۲ مبلغ ۶۲۸هزار تومان اعلام شده بود.

هزینه ثبت نام کنکور دکتری در سال های گذشته

سال ۱۴۰۲ ۳۷۸هزار تومان
سال ۱۴۰۱ ۲۰۸۵۰۰ تومان
سال ۱۴۰۰ ۱۵۰هزار تومان

هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳، چگونه پرداخت می شود؟

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد. بنابراین، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.

جهت پرداخت هزینه لازم است داوطلبان با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک مجموعه امتحانی، نسبت به خرید سریال ثبت نام اقدام نمایند.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا ستم هست بسیاری از اقشار فرودست و ض عیف هستند ولی علاقه‌مند به علم و دانش هس تند..هزینه ۶۰۰ هزار تومان حقا و انصافا ب سیار ناعادلانه می باشد.از سازمان های نظا رتی و حراست و ارگان های ذیربط و مسئول با زرسی کل کشور و دستگاههای قضایی انتظار م ی رود جلوی این اقدام نسنجیده افزایش هزی نه نام نویسی را حداقل به قیمت دوسال پیش محاسبه کند.

  • نسرین ارسالی در

    بنگاه دریافت تنخواه یا سازمان سنجش؟ دلیل ش چیه واقعا؟ متاسفم برای اتاق فکرتون.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها