|
کدخبر: 305809

افزایش ظرفیت برای دانشجویان غیر ایرانی

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه امسال رفع مشکلات دانشجویان خارجی را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: در حال حاضر حدود ۳۵۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و هدف‌گذاری‌مان تا ۲ هزار دانشجو است.

آموزشی افزایش ظرفیت برای دانشجویان غیر ایرانی

سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه برای شروع سال تحصیلی جدید برنامه‌های ویژه‌ای داریم، گفت: برای آشنایی دانشجویان نو ورود با دانشگاه و مسؤولان دانشگاه اردوی سفر به مشهد مقدس را در نظر گرفته‌ایم. 

وی افزود: سعی کردیم امسال مشکلاتی از جمله خوابگاه‌ها و رستوران‌ها که ذهنیت‌مان را مشغول می‌کرد ساماندهی کنیم و کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم. 

* بورسیه دختران افغانستانی جا مانده از تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی

رئیس  دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه امسال رفع مشکلات دانشجویان خارجی را در اولویت قرار داده‌ایم، گفت: در حال حاضر حدود ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه شهید بهشتی در حال تحصیل هستند و هدف‌گذاری‌مان تا ۲ هزار دانشجو بود که متأسفانه امسال این موضوع تحقق پیدا نکرد و فکر می‌کنم برای شروع سال تحصیلی بیش از ۵۰۰ دانشجوی خارجی برای سال تحصیلی جدید داریم. 

آقامیری گفت: حدود ۵۰ نفر از دختران دانشجوی افغانستانی را که از تحصیل جا مانده بودند بورسیه کردیم و در حال حاضر ۲۰-۱۵ نفر از آنها مدارک‌شان را ارسال کرده‌اند که در حال ارزیابی است، با این تعداد در سال تحصیلی جدید حدود ۵۴۰-۵۰۰ دانشجوی خارجی داریم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها