|
کدخبر: 294021

تاکید نماینده مجلس بر اجرای درست رتبه بندی معلمان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: معلمان ما در جایگاه مادران در تربیت معنوی و اعتقادی فرزندان این سرزمین نقش‌آفرین هستند.

آموزشی تاکید نماینده مجلس بر اجرای درست رتبه بندی معلمان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در همایش فرهنگیان زرند اظهار کرد: خداوند متعال زندگی سعادتمندانه را در گرو عملکرد مومنانه مردان و زنان می‌داند و این مسیر سعادت با هدایت معلمان عزیز و زحمتکش برای ما هموارتر خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: جوانان شخصیت، حیثیت، دانش و ایمان خود را با آداب زندگی اسلامی همراه کنند که امروز جامعه معلمان مشعل‌دار علم و تقوا و ادب و معنویت است.

 عفت شریعتی‌کوهبنانی بیان داشت: معلمان ما در جایگاه مادران و مادران ما در جایگاه معلمان در تربیت معنوی و اعتقادی فرزندان این سرزمین نقش‌آفرین هستند و این یک واقعیت است که تعلیم و تربیت در ایران اسلامی زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین جهان اسلام است.

شریعتی در پایان افزود: ما در مجلس شورای اسلامی رتبه‌بندی صحیح و عادلانه معلمان را در دستور کار داریم و مصمم هستیم که معلمان ما باید در ایران آرامش خاطر داشته باشند و نگرانی خاصی در راستای معیشت زندگی خود نداشته باشند.

منبع: فارس
  • فرهنگی ارسالی در

    با سلام ودرود چرا وقتی فوق العاد ویژه قا نون هست برای معلما انجام نشد این ضعف از کجا سرچشمه میگیره ویا قانون رتبه بندی سل یقه ای اعمال شد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها