|
کدخبر: 293010

جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که اخیرا برگزار شد اشاره کرد و گفت: پس از اعلام نتایج آزمون ۳۴۶ نفر نیروی جدید جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

آموزشی جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش

 علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به کمبود نیروی فرهنگی که در استان با آن مواجه هستیم اشاره کرد و اظهار داشت: هر چند ما کمبود نیرو داریم ولی نسبت به یک یا دو استان بالاتر از نرم کشوری هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که اخیرا برگزار شد اشاره کرد و گفت: در آزمون اخیر یک هزار و ۹۸۳ نفر از استان زنجان شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه از این تعداد شرکت کننده ۳۱۳ نفر  آقا و یک هزار و ۶۷۰ نفر شرکت کننده خانم بودند، گفت: پس از اعلام نتایج آزمون ۳۴۶ نیروی فرهنگی جدید جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد به طوری که از این تعداد ۱۳۸ نفر خانم و ۲۰۸ نفر آقا هستند.

اسماعیلی در ادامه به بحث مولد سازی دارای‌های مازاد آموزش و پرورش استان اشاره کرد و بیان داشت: مولد سازی یکی ازسیاست‌های کلی دولت برای ورود سرمایه‌های راکد دولت در چرخه تولید ثروت و حل مشکلات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه  تعداد ۱۷ ملک (زمین) را برای مولد سازی معرفی کرده‌ایم و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، ادامه داد: یکی از املاک این دستگاه در استان در سال ۱۴۰۱ به فروش رفت و منابع مالی آن به یکی از پروژه‌های در حال احداث تزریق شد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها