|
کدخبر: 281691

واریزی جدید برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در راه است؟

 رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: افزایش فوق‌العاده ویژه کارکنان اداری آموزش و پرورش و خدمتگزاران مدارس جزو اختیارات شورای حقوق و دستمزد است و وزارت آموزش و پرورش در تلاش برای پیگیری آن است.

آموزشی واریزی جدید برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در راه است؟

حمیدرضا حاجی بابایی درباره اینکه آیا اعتبار مورد نیاز برای افزایش فوق‌العاده ویژه کارکنان اداری و خدمتگزاران مدارس تأمین شده است؟ اظهار کرد: تعدادی از کارکنان اداری آموزش و پرورش و نیروهای خدماتی ادارات و مدارس مشمول رتبه‌بندی نشدند، طی صحبتی که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم قرار بر این شد تا افزایش فوق‌العاده ویژه این گروه را تا سقف ۵۰ درصد پیگیری کنند، این موضوع در اختیار شورای حقوق و دستمزد قرار دارد و وزارت آموزش و پرورش برای تحقق آن پیگیری می‌کند.

وی افزود: این موضوع نافی افزایش فوق‌العاده ویژه برای دیگر کارکنان دولت نیست؛ پیش از این می‌گفتند مجلس مانع افزایش فوق‌العاده ویژه معلمان و کارکنان دولت شده است اما اکنون می‌خواهند آن را توزیع کنند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خاطرنشان کرد: نومعلمانی که از اول مهرماه کار خود را آغاز کردند، براساس قانون مشمول رتبه‌بندی هستند و آموزش و پرورش هر چه سریع‌تر نسبت به صدور احکام آنها اقدام کند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها