|
کدخبر: 279356

احکام رتبه بندی معلمان برای ورودی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

آخرین اخبار درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان برای ورودی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را در ادامه بخوانید.

آموزشی احکام رتبه بندی معلمان برای ورودی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

کانال معلمان جوان نوشت که علی رغم اعلام خبر از سوی کانال های فرهنگیان، نگارش ۱۶۱۵ که امروز به ادارات مناطق ارسال شده است همچنان صدور احکام رتبه بندی معلمان برای ورودی های ۲ سال اخیر را در ابهام قرار داده بود.

با‌ توجه به ابهامات در مورد نگارش احکام رتبه بندی ورودی های ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ لطفا در صورت دسترسی تصویری از احکام یا‌ نگارش آن برای ما ارسال کنید.

احکام-رتبه بندی

همچنین از دیروز خبرهایی در مورد مراجعه همکاران انتقالی به ادارات کار شده بود که با بررسی از ادارات این مورد نیز تایید نشد و اعلام شد نیازی به مراجعه حضوری به ادارات مبدا وجود ندارد‌ و مسئله باید از طریق ادارات پیگیری شود.

با توجه به بعد فاصله در برخی انتقال ها نیز امکانی برای مراجعه حضوری همکاران به ادارات مبدا وجود ندارد.

احکام بسیاری از کارکنان انتقالی صادر شده است.

مطابق اطلاعات دریافتی در مورد نگارش ۱۶۱۵ نگارش قبل برای ۱۴۰۰ هم ارسال شده بود. مشکل نگارش قبل این بود که اسامی همکاران ۱۴۰۰ را نمایش میداد اما خطای تاریخ ابلاغ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ میداد که رتبه بندی را صرفا شامل همکارانی می‌دانست که تا آن ‌ تاریخ مشغول به خدمت بودند؛ لذا در‌ نگارش جدید با تغییر تاریخ به ۱ مهر مشکل خطای تاریخ حل شده و در بند ۳ نگارش اشاره شده است.

اما کماکان برای ورودی های جدید( ۴۰۱) هنوز ابهام برطرف نشده است.

منبع: معلمان جوان
  • ناشناس ارسالی در

    مگه تاریخ در انجام رتبه بندی که مشکل شما هست معلم بد بخت چه گناهی کرده که سه دروغ در بیست سال گفته میشه که اولا از فرودین بود بعد شد ۳۱شهریور حالا شده اول مهر چه جوابی برای خدا دارید

ارسال نظر