|
کدخبر: 276449

ادعای مدیر کل آموزش و پرورش درباره عدم دستگیری دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

کلام‌الله صفری با اشاره به شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار داشت: این ادعا کاملا دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مومن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

صفری با بیان اینکه این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: متاسفانه شائبه‌ها و جوسازی رسانه‌های معاند سبب ایجاد برخی شایعات در تجمعات اخیر شده که برخی با دامن زدن به این مسائل درصدد ایجاد آشوب و ناامنی هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در امنیت و آرامش حاضران در تجمعات ایجاد نشده است، گفت: اتفاقا آرامش حاکم در استان سبب شده تا عصبانیت و خشم معاندان نظام مضاعف شود.

صفری با اشاره به برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز اذعان کرد: رسانه‌های انقلابی باید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان در این زمینه خنثی شود.

وی گفت: انتظار داریم مردم شریف و ولایتمدار استان هیچ توجهی به شایعه‌ها نداشته باشند و اخبار را از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند و نباید اجازه دهیم تا معاندان نظام به شایعه‌ها دامن زده و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها