|
کدخبر: 276002

اظهارات عضو مجلس خبرگان رهبری درباره آموزش و پرورش

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آموزش و پرورش را خیلی مهم بدانید؛ چراکه کار آموزش و پرورش آدم‌سازی و این سخت‌ترین کار است.

عادل خالقی در نخستین روز کاری خود در استان سمنان به دیدار آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، عضو مجلس خبرگان رهبری رفت.

آیت‌الله شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه مملکت ما متعلق به امام زمان (ع) بوده و تمام کارهای خرد و کلان ما دینی و اسلامی است، اظهار کرد: نهاد تعلیم و تربیت را بسیار مهم دانسته و بهترین کار را کار فرهنگی می‌دانم.

وی توصیه کرد: آموزش و پرورش را خیلی مهم بدانید. کار آموزش و پرورش آدم‌سازی است و این سخت‌ترین کار است؛ چون از راه علم و اخلاق، انسان ساخته و تربیت شود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اساس روایات، اموری که حضرت حجت (عج) در زمان ظهور بر انجام آن اهتمام خواهند داشت، یکی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و توجه به محرومان است که در ایجاد رفاه و امنیت کشور بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: دوم اینکه امام زمان (عج) با کارگزاران دولت خود که در انجام امور، کوتاهی یا خیانت کنند، سخت برخورد خواهد کرد و سومین کار امام، محبت به مردم است. محبت را خدا و مردم فراموش نخواهند کرد.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرهنگ، آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در خدمت شما هستند و شما هم در خدمت آنها؛ کاری کنید که به شما افتخار کنند.

شاهچراغی گفت:‌ شاگرد باید به معلمش افتخار کند و معلم نیز به شاگردش افتخار کند. شما باید به آموزش و پرورش برسید، باید طوری دانش‌آموزان را تربیت کنید که رفتار، منش و باورهای آنان در دوره‌های بالاتر و در دانشگاه‌ها رنگ عوض نکند.

وی با بیان اینکه «خالقی» ریشه آذری داشته و آذری‌ها مردمان اصیل، بادیانت و خوبی هستند، از وی درخواست کرد تلاش کند تا اگر کوتاهی‌هایی در گذشته بوده جبران شود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سمنان، استان وحدت و در بین استان‌های کشور بی‌نظیر است؛ پس وحدت را حفظ کنید که اگر دستتان در دست هم باشد، دشمن نمی‌تواند آسیبی به شما برساند.

عادل خالقی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان هم در سخنان کوتاهی این دیدار را در اولین روز کاری خود مغتنم و مبارک دانست و خطاب به نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدوارم با راهنمایی شما و دیگران بزرگان بتوانیم مفید باشیم و انتظارات را در مجموعه اثربخش و تمدن ساز آموزش و پرورش استان برآورده کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها