|
کدخبر: 275997

آخرین جزئیات درباره پرداخت کسورات فرهنگیان

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این مطلب درست هست، ولی کسورات از طریق وزارت پرداخت می‌شود، گفت: استان دخالتی در این امر ندارد و برای کل کشور هست.

یکی از فرهنگیان زنجانی در پیامی به خبرگزاری مدعی شده بود چند ماهی است که به دلیل اوضاع مالی آموزش پرورش استان زنجان اقساط وام‌ها از حقوق بازنشسته‌ها کسر شده ولی به حساب بانک واریز نشده است.

این فرهنگی در پیام خود آورده بود که یعنی کسورات از فرهنگیان کسر شده و به حساب بانک‌های طرف قرار واریز نشده و همین امر موجب شده تا هم حساب ضامن و هم خود فرد فرهنگی مسدود شده و مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است.

با پیگیری این مطلب از علی اسماعیلی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به این نتیجه رسید که این اتفاق مختص استان زنجان نیست و در همه مناطق کشور این کار صورت گرفته است.

علی اسماعیلی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این مطلب درست هست، ولی کسورات از طریق وزارت پرداخت می‌شود، گفت: استان دخالتی در این امر ندارد و برای کل کشور هست.

وی با بیان اینکه عدم واریزی کسورات نه به خاطر صرفا نیاز بلکه دلایل دیگری هم دارد که قول حل مسئله را داده‌اند، تصریح کرد: پیگیری و مکاتبه شده و تلاش می‌کنیم تا این مشکل در کمترین زمان برطرف شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها