|
کدخبر: 274158

پشتیبانی جدی نماینده مجلس از این معلمان

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته، معلمان طرح مهرآفرین مشمول رتبه بندی می‌شوند، گفت: مجلس یازدهم اجازه نمی‌دهد کم کاری های گذشته به ضرر معلمان تمام شود.

آموزشی پشتیبانی جدی نماینده مجلس از این معلمان

 احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تبدیل وضعیت معلمان طرح مهرآفرین، عنوان کرد: با توجه به اینکه در آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان، این معلمان که عموماً به صورت پیمانی در سال ۱۳۹۲ جذب شدند، مشمول رتبه بندی نمی‌شدند، مجلس موضوع را پیگیری و بندهای آیین نامه اجرایی در این خصوص را خلاف قانون دانست.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه مجلس پیگیری احقاق حقوق معلمان است، تصریح کرد: تبدیل وضعیت معلمان طرح مهرآفرین که حدود ۸۰ هزار هستند، از حقوق آن‌ها به شمار می‌آید و کم کاری دولت‌های گذشته در تبدیل وضعیت این نیروها نباید به ضرر آن‌ها تمام شود و این عزیزان حتی مشمول رتبه بندی نیز نشوند.

وی تأکید کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین آیین نامه اجرایی دولت را مغایر با قانون دانست و دولت در مقطع کنونی موظف به اصلاح آیین نامه است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اضافه کرد: مجلس تا تبدیل وضعیت معلمان طرح مهرآفرین و مشمول شدن این عزیزان در قانون رتبه بندی معلمان، این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

ارسال نظر