|
کدخبر: 272402

خبر خوش آموزش و پرورش درباره پرداخت سرانه مدارس

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان سرانه مدارس هم‌زمان با اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش خبر داد.

سعید عسکری روز شنبه با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۴ میلیارد تومان سرانه به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها جهت توزیع بین مدارس ابلاغ شده است که مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان آن هم‌زمان با سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای، آموزش‌وپرورش کشور پرداخت شده است. 

وی افزود: تاکنون۱۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح جامع حمایت و ارتقاء پوشش تحصیلی مناطق محروم (تغذیه مدارس شبانه‌روزی و ایاب و ذهاب مدارس روستا مرکزی) به ادارات کل پرداخت و مقرر شده در هفته جاری نیز۵۰ میلیارد تومان دیگر ابلاغ اعتبار شود. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت‌های پرورشی و فرهنگی و تربیت‌بدنی و سلامت، مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان سرانه پرورشی و تربیت‌بدنی از محل تخصیص‌های دریافتی به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود. 

عسکری گفت: با توجه به حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و لزوم افزایش ارتقاء سطح بهداشتی مدارس، علاوه بر هماهنگی‌ها لازم با سازمان برنامه‌وبودجه کشور جهت دریافت اعتبارات سرانه‌ای (آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی) مقرر شده است، مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه بهداشتی از محل مصوبه ستاد کرونا دریافت و به ادارات کل آموزش‌وپرورش پرداخت شود.

منبع: ایلنا
  • بهنام قاسمی ارسالی در

    مرتیکه عوضی پاداش مارونمیدند بعد تومیگی خبرخوش خبرخوش توسروزیرمیرکاظمی بخوره بعد ازیکسال مسخرهذکردندملت رو بعد هم هی. میک ند دولت مردمی عدالت گورش عدالت داره

  • بهنام قاسمی چرمهینی ارسالی در

    مسخره کردی خبرخوشت اینه که بعداز یکسال ح ق وحقوقرماروندادند اگه راستدمیگید این مو ضوع پیکیری کنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها