|
کدخبر: 270853

آموزش و پرورش مشکل مدارس را رفع می کند

امام جمعه دهدشت با توجه به مشکلات فضاهای آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه، خواستار نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش برای رفع این نقصان‌ها شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز نقش تربیتی آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست اظهار کرد: اگر امروز حوزه‌های علمیه و دانشگا‌ه‌های ما موفقیتی دارند علت این است که خوشه‌چین آموزش و پرورش هستند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر بخواهیم فرهنگ و اقتصاد درست شود باید شاکله دانش‌آموزی درست نقش ببندد گفت: آموزش و پرورش مادر جامعه در نقش تربیتی است لذا همه آحاد جامعه باید به کمک این نهاد بیایند.

وی افزود: امروز در دنیای تحریف قرار داریم و شبکه‌های جمعی به دنبال تخریب برای فرهنگ جامعه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: هر وقت جامعه به معلم به عنوان تکریم عالم نگاه کرد آن وقت موفق می‌شویم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود مشکلات فضاهای آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه را یادآور شد و خواستار نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش برای رفع این نقصان‌ها شد.

وی هم‌چنین خواستار توجه ویژه به مسئله پرورشی شد و خاطرنشان کرد: مدیران انقلابی باید در همه صحنه‌ها حضور فعال و خلاق داشته باشند.

حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش نیز در این دیدار افزود: آموزش و پرورش نیاز به یک حرکت همگانی دارد و در بحث امکانات آموزشی یک نهاد به تنهایی از عهده آن بر نمی‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تربیت در مدارس را مقوله‌ای پیچیده عنوان و با توجه به مخاطرات تربیتی گفت: در این راستا نیازمند همکاری اولیاء هستیم.

وی با بیان این که هویت اصالتی در مدارس دارد به فراموشی سپرده می‌شود، خواستار احیاء این مهم از تریبون نماز جمعه شد.

منبع: فارس

ارسال نظر