|
کدخبر: 269533

نگرانی مسئولان آموزش و پرورش درباره این دانش آموزان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری شرکت کردند.

آموزشی نگرانی مسئولان آموزش و پرورش درباره این دانش آموزان

محمد جمالی آرند اظهار کرد: ۲۲ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری شرکت کردند. 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین نگرانی مسئولان آموزش و پرورش نارسایی یادگیری دانش‌آموزان  در ایام شیوع کرونا بود که با برگزاری کلاسهای جبرانی با عنوان طرح  تعمیق و تثبیت یادگیری در نقاط مختلف استان این نگرانی مرتفع شد.

وی با بیان اینکه این طرح در استان با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شده است افزود: محدودیت‌های آموزش و یادگیری دانش‌آموزان در دوران کرونا مشکلاتی را به وجود آورد که مسئولان آموزش و پرورش را بر آن داشت تا با اجرای طرح تعمیق، این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند. 

جمالی آرند افزود: در این طرح در مقطع ابتدایی ۹ هزار دانش آموز  در ۱۷۵ پایگاه  و در مقطع متوسطه اول و دوم  قریب ۱۳ هزار دانش آموز  در ۸۵ پایگاه  در کلاسهای جبرانی  تابستانی شرکت کرده‌اند. 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنانش گفت: این کلاسها در ۴ عنوان درسی در پایگاه‌های مجری این طرح تا پایان مرداد ماه در استان ادامه می‌یابد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها