|
کدخبر: 268246

کام معلمان را اینگونه شیرین کنید

نماینده مردم گرگان در مجلس با بیان اینکه چرا مصوبه رتبه بندی معلمان اجرایی نشده است؟ گفت: کام معلمان زمانی که این موضوع در فیش حقوقی آنها لحاظ شود، شیرین می شود.

آموزشی کام معلمان را اینگونه شیرین کنید

رمضانعلی سنگدوینی در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا مصوبه رتبه بندی معلمان اجرایی نشده است؟ زمانی کام معلمان شیرین خواهد شد که در فیش حقوقی آنها لحاظ شود. گزارش شده که افرادی که فاقد کد شناسه هستند، این موضوع برای آنها لحاظ نشده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: چرا تاکنون افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری اجرایی نشده است؟ از رئیس جمهور می خواهم در این رابطه رسیدگی کنند.

وی افزود: تورم و گرانی ۵۰ درصدی اقلام مصرفی و اجاره بهای مسکن، کمر مردم را شکسته است و افرادی که در دهک های پایین جامعه زندگی می کنند، دیگر توانی برای ادامه زندگی ندارند، چرا فکری نمی کنید؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر کشور درخصوص وضعیت آسیب های اجتماعی در استان گلستان گفت: حاشیه نشینی شهرها، فقر و نداری بیداد می کند، آقای وزیر چه اقدامی اساسی انجام داده است!؟ ۳۷ درصد خانوارهای استان در سه دهک پایین جامعه زندگی می کنند و رتبه سوم کشور را دارند، فقط درصد بسیار کمی تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده و بخش زیادی از خانوارها تحت پوشش حمایتی نیستند. نمره فقر در استان ۳۲ درصد و رتبه ۴ کشور را دارد، چرا به این موضوع رسیدگی نمی شود؟

 

منبع: خانه ملت
  • ناشناس ارسالی در

    معلمی در این کشور هیچ ارزشی ندارد و افرادی فقیر و محروم بیشتر جذب این شغل می شوند والا کوچک ترین شغل ها در این مملکت چندین برابر معلمان درآمد دارند.

ارسال نظر