|
کدخبر: 267991

آخرین جزئیات درباره اجرای رتبه بندی معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کارگروه‌ها و هیئت‌های ممیزی طرح رتبه‌بندی در استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل شده و در هفته‌های آینده شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

محمدرضا ابراهیمی با اشاره به وضعیت استان اصفهان در آستانه اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: مراحل مختلف قانونی رتبه‌بندی انجام شده و مرحله اجرایی آن هم عملیاتی خواهد شد؛ کارگروه‌ها و هیئت‌های ممیزی این طرح در استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل شده و در هفته‌های آینده شاهد اجرایی شدن رتبه‌بندی خواهیم بود.

وی افزود: طرح رتبه‌بندی با هدف کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش و ارتقابخشی به سطح معیشت فرهنگیان است و در حقیقت در رتبه‌بندی دو عنصر مهم آموزش یعنی معلم و دانش‌آموز باید بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ارتباط با میزبانی اصفهان در مسابقات یادواره شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: اصفهان میزبان برگزاری دو رشته مهم والیبال و تنیس روی میز آقایان است و ۶۵۰ نفر بازیکن و سرپرستان آنها از تمام استان‌های کشور به اصفهان آمده و در جاهای مختلف اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه ورزشگاه‌های مختلفی که دارای استانداردهای لازم هستند به عنوان محل برگزاری مسابقات انتخاب شده‌اند، بیان کرد: ورزشگاه نقش جهان، سالن ۲۵ آبان، خانه تنیس، ورزشگاه آزادی، ورزشگاه مسکین و سایر اماکنی که متعلق به آموزش و پرورش است از جمله اماکن در نظر گرفته شده برای برگزاری مسابقات است.

منبع: تسنیم
  • فرهنگی بازنشسته مهر۱۴۰۰ ارسالی در

    تکلیف ما که اول مهر ۱۴۰۰ بازنشسته شدیم د ر رتبه بندی چیه؟ کسی میتونه پاسخ قاطع بد ه؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر یک خبر‌ را تکرار می کنید.

ارسال نظر