|
کدخبر: 265037

اندوخته معلمان و فرهنگیان در جیب این افراد!

اصلاح‌طلبان اکنون خود را حامی اعتراض معلمان نشان می‌دهند، اما فساد صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از دستاورد‌های اصلاح‌طلبان است!

در مطلبی با عنوان «انتقاد جبهه اصلاحات ایران از نوع برخورد با مطالبات فرهنگیان» نوشت: «جبهه اصلاحات در پی تجمعات صنفی معلمان در ماه‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کرد... بدون تردید معلمان، به عنوان یکی از گروه‌های مرجع جامعه شایسته تکریم بوده، منزلت اجتماعی آنان باید حفظ شود. از این رو خواسته‌ها و مطالبات صنفی آنان باید شنیده و به آن پاسخ درخور و منطقی داده شود.»

در ادامه این مطلب آمده است: «متولیان و مسئولان امر می‌بایست سختی شرایط امروز زندگی و معیشت اقشار مختلف جامعه و همچنین تعویق تاریخی در احقاق حقوق فرهنگیان گران‌قدر را درک کنند و تمامی ظرفیت‌های کشور و مساعی خود را برای پاسخگویی به مطالبات اقشار مختلف، از جمله معلمان به‌کار بندند... اینجاست که مجدداً باید بر لزوم برطرف شدن موانع موجود در سیاست خارجی، به عنوان شرط لازم در مرتفع شدن تنگنا‌های اقتصادی کشور و باز شدن دست دولت در پاسخ به مطالبات معیشتی اقشار مختلف ملت، از جمله فرهنگیان فرهیخته تأکید کرد.»

اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند از هر اعتراضی برای خود کلاهی فراهم کنند و در ظاهر طرف معترضان بایستند. اما دو نکته در باب این حمایت‌های ظاهری، شایان توجه است:

اول اینکه وقتی اصلاح‌طلبان در رأس قدرت هستند، برای رفع مشکلاتی که موجب اعتراض شده است، چه کرده‌اند؟ آن‌ها هنوز یک سال هم نیست که دولت را تحویل داده‌اند، در هشت سالی که دولت دستشان بود، برای رفع مشکلات معلمان چه کردند؟ اگر کاری کرده بودند که دیگر اعتراضاتی وجود نداشت.

دوم اینکه نقش خود آن‌ها در به وجود آمدن این مشکلات چیست؟ چرا همواره پست کنار معترضان بودن را می‌گیرند، در حالی که در واقعیت امر، آن‌ها نمی‌توانند کنار معترضان باشند وقتی خودشان دلیل به وجود آمدن مشکلات هستند!

اکنون خود را حامی اعتراض معلمان نشان می‌دهند، اما فساد صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از دستاورد‌های اصلاح‌طلبان است! فسادی که در آن اندوخته معلمان و فرهنگیان دزدیده و در مسیر پولشویی، حتی هزینه کار‌های هنری شد و سلبریتی‌های پر مدعای حامی جریان اصلاحات هم از آن بی بهره نماندند.

از سویی رسانه‌های اصلاح طلب حتی به تطهیر محکومان این پرونده فساد هم پرداختند و نگران بر باد رفتن اندوخته معلمان نبودند. برای نمونه در گزارشی با عنوان «امامی طلبکار شد» اینگونه القا می‌کند که پرونده محمد امامی تهیه‌کننده سریال شهرزاد و یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان صرفاً یک اختلاف نظر با نماینده دادستان است!

در بخشی از این مصاحبه، خبرنگار به امامی می‌گوید: «از ماحصل آنچه شما گفتید این‌طور می‌توان نتیجه گرفت که پرونده شما با بانک سرمایه صرفاً یک اختلاف نظر با نماینده دادستان است». امامی در پاسخ می‌گوید: «بخش عمده‌اش». خبرنگار در ادامه می‌پرسد: «بخش جزئی آن چیست؟» امامی در پاسخ می‌گوید: «من مطالباتی از بانک دارم که بانک باید بپردازد و بر مبنای احکام صادره باید مطالبات من را پرداخت کند.»

همچنین در یک نمونه دیگر در گزارشی با عنوان «من متهم اشتباهی‌ام» به تطهیر بهروز ریخته‌گران بدهکار چندهزار میلیارد تومانی و متهم دانه درشت پرونده بانک سرمایه پرداخت. این روزنامه اصلاح طلب در مصاحبه مذکور، ریخته‌گران را صرفاً یک تولیدکننده جا زد و اینگونه القا کرد که قطع دسترسی این فرد به اموالش، به تولید ملی لطمه زده و موجب بحران کارگری می‌شود!

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها