|
کدخبر: 244643

خبر بد نماینده مجلس درباره عدم اجرای رتبه بندی برای این معلمان

نماینده مجلس شورای اسلامی از اجرایی نشدن مرحله سوم رتبه بندی معلمان انتقاد کرد.

آموزشی خبر بد نماینده مجلس درباره عدم اجرای رتبه بندی برای این معلمان

طرح رتبه بندی فرهنگیان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی فرهنگیان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی فرهنگیان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی فرهنگیان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی فرهنگیان می پردازیم.

عبداله ایزدپناه در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، ۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس خواهان رعایت انضباط در مجلس شورای اسلامی شد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس عنوان کرد: با وجود تصویب قانون و انجام مراحل در نظر گرفته شده مرحله سوم رتبه بندی فرهنگیان، به دلیل عدم توجه وزارت آموزش و پرورش تعداد زیادی از این قشر به تهران آمده و آسایش و آرامش از خانواده آن ها گرفته شود.

وی تاکید کرد: از رئیس مجلس می خواهیم نسبت به عدم رعایت قانون تذکر داده شود و پیگیری شود که چرا نباید قانون با وجود طی مراحلی چون گذراندن دوره ها و دیدن آموزش ها اجرایی شود و باعث شود در ایام منتهی به عید فرهنگیان و خانواده آن ها گرفتار و دچار استرس شوند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: حتما موضوع را از وزیر آموزش و پرورش پیگیری می کنیم.


 

منبع: ایسنا
  • خاموش ارسالی در

    لطفا خفه، خودتونو با اخبار دروغ و چرت ب یشتراز این خنک نکنین

ارسال نظر