|
کدخبر: 240124

امکان تدریس خصوص زبان انگلیسی در چین فراهم شد

یکی از روشهای یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از تدریس خصوصی است. امروزه این امکان برای ایرانیان مقیم چین نیز فراهم شده تا به راحتی دوره های خصوصی یادگیری زبان انگلیسی را بگذرانند. بسیاری از افراد حتی پس از مهاجرت هم تسلط چندانی به زبان انگلیسی ندارند و امیدوارند که پس از مهاجرت در مدت زمان کوتاهی به این زبان مسلط شوند. وجود امکان تدریس خصوصی زبان انگلیسی در خارج از ایران برای چنین افرادی بسیار مفید خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

امکان تدریس خصوص زبان انگلیسی در چین فراهم شد

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

همان طور که میدانید مردم کشورهای مختلف هر کدام با زبان خاص خود صحبت میکنند. اما چیزی که باعث برقراری ارتباط بین آنها میشود، وجود یک زبان مشترک است.  مردم در سراسر دنیا باید از یک روش واحد برای برقراری ارتباط با همدیگر استفاده کنند. زبان انگلیسی به دلایل مختلف، ابزار اصلی برای انتقال مفاهیم بین مردم جهان انتخاب شد. بنابراین نمیتوان اهمیت یادگیری زبان انگلیسی را نادیده گرفت. در بسیاری از کشورها زبان انگلیسی، زبان مادری محسوب میشود. در یکسری از کشورهای دیگر هم این زبان بعنوان زبان میانجی در نظر گرفته میشود. اصولا در روابط بین الملل، علمی، فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی زبان انگلیسی راه ارتباطی محسوب میشود.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که زبان علم، زبان انگلیسی است. در حقیقت اگر شما میخواهید در هر علمی پیشرفت کرده و به مقاطع بالاتر برسید، باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا به راحتی از منابع مختلف استفاده کنید. شاید نیازی به توضیح بیشتر در این زمینه نباشد. اصولا برای پیشرفت در هر زمینه ای بهتر است که در ابتدا زبان انگلیسی را فرا بگیرید.

امکان تدریس خصوص زبان انگلیسی در چین فراهم شد

مزیتهای یادگیری زبان انگلیسی

همانطور که اشاره کردیم، اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از کشورها زبان انگلیسی را بعنوان زبان دوم خود انتخاب کرده و این زبان در مدارس آنها بعنوان زبان دوم تدریس میشود. اما واقعا مزیتهای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ در ادامه این مطلب، تعدادی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی را بررسی خواهیم کرد.

  1. زمانی که شما تصمیم به انتخاب یک شغل دارید اگر مسلط به زبان انگلیسی باشید مهارت خوبی برای شما محسوب میشود که شانس شما را در کسب موقعیت شغلی بالا خواهد برد.
  2. اگر کار شما به گونه ای است که با کامپیوتر و نرم افزارهای مختلف سر و کار دارید، تسلط شما به زبان انگلیسی قطعا باعث پیشرفت شما خواهد شد و بالعکس اگر دچار ضعف در این زمینه باشید قطعا در کار خود با مشکل روبرو خواهید شد.
  3. معمولترین زبان گفتاری در سرتاسر دنیا زبان انگلیسی است. اصولا در دنیا از بین هر پنج نفر، یک نفر قادر به صحبت کردن با زبان انگلیسی است. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی میتواند دامنه ارتباطات شما را در جهان گسترش دهد.
  4. همان طور که میدانید زبان بیشتر وب سایتها انگلیسی است. در حقیقت زبان انگلیسی زبان اصلی اینترنت است. بنابراین شما برای جستجوی موفق در اینترنت و کسب اطلاعات مورد نظر خود از وب سایتها بهتر است که به زبان انگلیسی مسلط باشید.
  5. تسلط به زبان انگلیسی باعث بالا رفتن مهارتهای ارتباطی در فرد خواهد شد.
  6. زبان انگلیسی نسبت به زبانهای دیگر راحتتر بوده و یادگیری آن هم کار چندان دشواری نیست.
  7. اگر شما قصد دارید در خارج از کشور به ادامه تحصیل بپردازید حتما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید.
  8. از آنجایی که تسلط به زبان انگلیسی یک مهارت برجسته محسوب میشود، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در افراد خواهد شد.
  9. اگر شما برای کار یا تفریح به خارج از کشور سفر کنید، دانستن زبان انگلیسی کمک زیادی به شما خواهد کرد.
  10. حتی اگر شما در داخل کشور به تحصیل در مقاطع بالا بپردازید، حتما باید برای تحقیقات خود از منابع دانشگاهی انگلیسی زبان استفاده کنید.
  11. شما میتوانید با یادگیری زبان انگلیسی و پشت سر گذاشتن دوره های تربیت مدرس آن، تبدیل به مدرس زبان انگلیسی شده و کسب درآمد کنید.
  12. اگر شما فردی متخصص در حوزه فعالیت خود هستید و قصد شرکت در همایشها و سمینارهای بین المللی را دارید باید به زبان انگلیسی مسلط باشید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

همان طور که میدانید روشهای مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. اما در بسیاری از موارد افراد به دلیل کمبود وقت و پر بودن برنامه زمانبندی خود شیوه تدریس خصوصی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب میکنند. در این روش مدرس بصورت خصوصی به فرد، زبان انگلیسی را آموزش میدهد. در حقیقت باید گفت که این روش سریعترین حالت ممکن برای یادگیری زبان انگلیسی است. چون مدرس با تمرکز روی زبان آموز و در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت او، خیلی سریعتر میتواند مفاهیم لازم را به وی انتقال دهد که ممکن است این امکان به چنین سرعتی در کلاسهای عمومی وجود نداشته باشد.

امکان تدریس خصوص زبان انگلیسی در چین فراهم شد

راهکارهایی برای تقویت زبان انگلیسی

اگر شما یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کرده اید یا تصمیم دارید یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید حتما این نکته برای شما مهم است که هر چه سریعتر در مسیر یادگیری پیشرفت کنید. اما این پیشرفت بدون تلاش ممکن نخواهد بود. شما باید برای یادگیری زبان انگلیسی تمرین و پشتکار داشته باشید و خیلی زود از روند یادگیری خود دلسرد نشوید. حتی زمانی که شما تدریس خصوصی را برای یادگیری زبان انتخاب میکنید باز هم نیاز به تلاش و پشتکار دارید تا بتوانید هر چه سریعتر به این مهارت دست پیدا کنید. در انتهای این مقاله قصد داریم تا تعدادی راهکار برای تمرین و تقویت زبان انگلیسی به شما پیشنهاد کنیم.

  • سعی کنید تا مطالب انگلیسی را بخوانید. خواندن روزنامه های انگلیسی یا وب سایتهایی از این دست میتواند باعث تقویت زبان شود. بهتر است مطلبی را انتخاب کنید که برای شما جذاب باشد تا باعث دلزدگی در شما نشود. مثلا اگر به ورزش یا هنر علاقه دارید سعی کنید در هفته چند مقاله انگلیسی را با این موضوعات مطالعه کنید.
  • از تماشای فیلمهای زبان اصلی(انگلیسی زبان) غافل نشوید. شما میتوانید با تماشای این فیلمها هم در مکالمه و هم در بیان درست کلمات پیشرفت کنید. علاوه بر اینکه با برخی از اصطلاحات گفتاری هم آشنا خواهید شد.
  • تصمیم بگیرید که یک وبلاگ به زبان انگلیسی راه اندازی کنید و مطالب مفیدی در آن قرار دهید.
  • تصمیم بگیرید که در دفترچه خاطرات خود مطالب را به زبان انگلیسی بنویسید. شما با این کار پس از گذشت مدتی، با مرور خاطرات قبلی کاملا به سیر پیشرفت خود پی خواهید برد.
  • از دوستانتان بخواهید که با شما انگلیسی صحبت کنند. خود را مجبور کنید که در هر موقعیتی به زبان انگلیسی صحبت کنید.
  • اپلیکیشنهایی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که شما میتوانید با نصب آنها روی تلفن همراه خود مدام در حال تکرار و تمرین باشید.
  • و نکته مهم دیگر گوش دادن به رادیوی زبان انگلیسی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث تقویت شنیداری شما خواهد شد.

موسسه آموزش آنلاین زبان های خارجی دنیای زبان

متفاوت ترین مرکز تخصصی تدریس خصوصی آنلاین و حضوری زبان انگلیسی و زبان های زنده دنیا ویژه کودک و بزرگسال با بیش از 23 سال سابقه در زمینه آموزش آنلاین و تدریس خصوصی زبان در محیطی گرم و آرام بصورت آنلاین آماده ارائه خدمات به شما در کل دنیا می باشد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها