|
کدخبر: 229329

انتصاب کلیدی و مهم در آموزش و پرورش + جزئیات

این روزها انتصابات در وزارت آموزش و پرورش سرعت بیشتری به خود گرفته است و امروز هم احمد محمودزاده به عنوان رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی منصوب شد.

 این روزها انتصابات در وزارت آموزش و پرورش سرعت بیشتری به خود گرفته است. روز گذشته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران منصوب شدند. 

صبح امروز هم احمد محمودزاده به عنوان رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی منصوب شد و این در حالیست که شهریار فولادوند مدیر پیشین این سازمان، به تازگی بازنشسته شده است.

در یک ماه گذشته که یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش، سکان این وزارتخانه را به دست گرفته است، سه عضو شورای معاونان وزارتخانه، بازنشسته شده‌اند.

علیرضا کمرئی که در کنار معاونت آموزش متوسطه، نقش سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس را نیز بر عهده داشت، بازنشسته شد و چهارشنبه هفته گذشته از این معاونت رفت اما هنوز جایگزین وی معرفی نشده است. البته شنیده‌ها حاکیست محمدمهدی کاظمی به جای وی معرفی خواهد شد.

فریبرز حمیدی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش که در چند ماه گذشته بیمار هم بود، بازنشسته شد و جای خود را به مصطفی بابایی داد و شهریار فولادوند هم امروز، سکان سازمان مدارس غیردولتی را به دست احمد محمودزاده سپرد.

شنیده‌ها حاکیست «مهدی فیاضی» به مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور و «الماسی» نیز به دفتر وزیر می‌رود.


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها