|
کدخبر: 225407

خبر مهم نایب رئیس مجلس درباره تصویب رتبه بندی معلمان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آینده و با تصویب مجلس ۱۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای لایحه‌ رتبه‌بندی معلمان اختصاص می‌یابد.

آموزشی خبر مهم نایب رئیس مجلس درباره تصویب رتبه بندی معلمان

علی نیکزاد اظهار داشت: در روزهای آینده و با تصویب مجلس ۱۲۵ هزار میلیارد ریال منابع برای اجرای لایحه‌ رتبه‌بندی معلمان اختصاص می‌یابد که در طول ۶ ماه آینده اجرایی شدن این لایحه با مصوبه مجلس در نظر گرفته شده است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: اشتغال‌زایی برای ۶۰ هزار جوان اردبیلی در دستور کار است که درصدد هستیم حقوق معلمان را بین ۳ تا ۶ میلیون تومان افزایش دهیم که برای اجرایی شدن کامل این لایحه در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال آینده باید برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر بگیرد که در راستای تامین منابع برای اجرایی شدن این لایحه تمهیدات لازم به عمل آمده و امید می‌رود با تلاش‌های به انجام رسیده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌ها از اهم مواردی است که در دستور کار قرار داده‌ایم و این مهم را در مجموعه‌های مهم اقتصادی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

نیکزاد با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی استان نیز ادامه داد: اجرای طرح‌های زیربنایی استان اردبیل را درصدد هستیم با تکمیل اعتبارات به نتیجه برسانیم که این موضوع در حال حاضر برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم است که بتوانیم با کنترل تورم و نقدینگی نیز رشد اقتصادی کشور را بهبود بخشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل در استان اردبیل مربوط به مشکلات معیشتی و وضعیت اقتصادی مردم است که باید در این زمینه نیز تمهیدات مناسبی برای کنترل شرایط موجود انجام یابد.

نیکزاد تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های کارخانه سبلان پارچه اردبیل را نیز درصدد هستیم تا با ارتقای توان اشتغال‌زایی و استفاده از ظرفیت بیشتر مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم که این موضوع برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.


 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها