|
کدخبر: 220668

انتقاد شدید نماینده مخالف به برنامه های کسری معلم وزیر پیشنهادی

نماینده مردم کاشمر گفت: اولین موضوع این است که وزیر پیشنهادی برای مافیای کنکور که سالانه چند برابر بودجه آموزش و پرورش در آن هزینه جابجا می‌شود و کشور را می‌بلعد چه برنامه‌ای دارد؟

آموزشی انتقاد شدید نماینده مخالف به برنامه های کسری معلم وزیر پیشنهادی

 در ادامه جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی صلاحیت سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مخالفت با «یوسف نوری» با اشاره به اینکه چند سوال جدی درباره برنامه «یوسف نوری» برای چالش‌های حوزه آموزش و پروش دارم، عنوان کرد: اولین موضوع این است که وزیر پیشنهادی برای مافیای کنکور که سالانه چند برابر بودجه آموزش و پرورش در آن هزینه جابجا می‌شود و کشور را می‌بلعد چه برنامه‌ای دارد؟

نیک‌بین ادامه داد: برنامه شما برای چاپ کتب درسی و حذف مافیای کتب درسی چیست؟ وزارتخانه‌های مختلف هر کدام به نوعی با تعارض منافع مواجه هستند؛ برنامه شما برای تعارض منافع در حوزه آموزش و پرورش چیست؟

وی اظهار کرد: برنامه شما برای تبعیض ساختار یافته در حوزه آموزش و پرورش چیست؟ مهم‌ترین موضوع در آموزش و پرورش همین موضوع تبعیضی است که به شکل ساختار یافته این حوزه را دربرگرفته است.

نماینده مردم کاشمر خطاب به وزیر پیشنهادی عنوان کرد: شما برای ۲۰۰ هزار معلم غیرانتفاعی چه برنامه‌ای دارید؟ برای موضوع کسری معلم چه برنامه‌ای دارید؟ برنامه اجرایی شما برای رفع این تبعیض‌های ساختاریافته چیست؟


 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها