|
کدخبر: 217983

تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان در گروی این اتفاق مهم

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون به منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آقای نوری با حضور در این کمیسیون برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح کرد.

آموزشی تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان در گروی این اتفاق مهم

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست فوق‌العاده این کمیسیون که به منظور بررسی برنامه‌ها و صلاحیت یوسف نوری گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: در این نشست که بلافاصله بعد از معرفی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس برگزار شد تلاش کردیم در یک نشست فوق‌العاده برنامه‌ها و اولویت‌ها و صلاحیت این گزینه پیشنهادی را بررسی کنیم.

وی افزود: کمیسیون آموزش در این نشست انطباق مدارک، سوابق و صلاحیت آقای نوری به عنوان گزینه پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش را مورد رسیدگی قرار داد ضمن اینکه اعضای این کمیسیون چالش‌ها، اولویت‌ها و راهکارهای برون رفت از مشکلات وزارت آموزش و پرورش را با این گزینه پیشنهادی مطرح کردند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: در نشست‌های آینده جمع‌بندی صلاحیت و برنامه‌های گزینه آموزش و پرورش نهایی شده و در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

با تعیین وزیر آموزش و پرورش باید منتظر مشخص شدن تکلیف تصویب لایحه رتبه بندی معلمان نیز باشیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها