|
کدخبر: 215780

تکلیف امتحانات پایان ترم دانشجویان مشخص شد

سخنگوی ستاد ازسرگیری آموزش حضوری دانشگاه‌ها گفت: امتحانات پایان ترم جاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌‌‌‌‎ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

آموزشی تکلیف امتحانات پایان ترم دانشجویان مشخص شد

محمدرضا آهنچیان افزود: از آنجا که تا امتحانات پایان ترم در حدود ۲ ماه فرصت باقی است، امیدوار هستیم در این فاصله هم پوشش واکسیناسیون جامعه دانشگاهی با دو دوز کامل شده باشد و هم دانشگاه‌ها شرایط مناسب‌تری برای پذیرش همه دانشجویان در بازه زمان برگزاری امتحانات را داشته باشند؛ بر این اساس اهتمام به برگزاری امتحانات به شیوه "حضوری" مورد اتفاق نظر همه دانشگاه‌ها برای همه دانشجویان است.

وی افزود: به سیاست وزارت علوم در خصوص نحوه امتحانات پایان ترم نیم سال جاری تحصیلی دانشجویان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه‌ها از ۱۵ آبان ماه جاری می‌توانستند نسبت به ازسرگیری آموزش حضوری دانشجویان خود اقدام کنند. بر اساس اطلاعاتی که از تمامی دانشگاه‌ها دریافت شد، برخی از دانشگاه‌ها که شرایط مساعدتری داشتند، آموزش حضوری خود را آغاز کردند و برخی از آنها، آغاز آموزش حضوری دانشجویان را به آذر موکول کردند. با توجه به وضعیت متغیر همه گیری بیماری کووید-۱۹ در مناطق مختلف کشور و نیز تفاوت در شرایط دانشگاهها، به نظر می‌رسد امکان ازسرگیری صد درصدی آموزش در همه دانشگاه‌ها به صورت حضوری به ویژه در دوره‌های کارشناسی وجود نداشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها