|
کدخبر: 206514

فوری/درخواست مهم ۱۹۰ نماینده مجلس درباره رتبه بندی فرهنگیان

عضو کمیسیون آموزش مجلس از درخواست بیش از ۱۹۰ نماینده برای در اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسه علنی خبر داد.

آموزشی فوری/درخواست مهم ۱۹۰ نماینده مجلس درباره رتبه بندی فرهنگیان

مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: بیش از ۱۹۰ تن از نمایندگان طبق ماده ۱۰۰ آیین‌نامه داخلی مجلس از هیات رئیسه در‌خواست کرده‌اند تا رسیدگی به لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در اولویت دستورکار مجلس قرار گیرد.

وی افزود: در صورت موافقت اعضای هیات رئیسه مجلس با این موضوع، احتمالا لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در نخستین جلسه هفته آینده مجلس در دستورکار جلسه علنی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه معلمان حدود ۱۰ سال است که منتظر اجرایی شدن رتبه‌بندی هستند، اظهار کرد: لایحه مذکور اسفند ماه سال گذشته به‌دست مجلس رسید و رسیدگی به آن بنا به دلایلی از جمله رسیدگی بودجه سالیانه، زمان برد و از طرفی هم دولت قبل عنوان کرد که لایحه رتبه‌بندی معلمان از فروردین سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود که این مسئله انتظاراتی را ایجاد کرد اما متاسفانه تا کنون اجرایی نشده و لذا نمی‌شود که این انتظار ادامه داشته باشد.

اسماعیلی در همین راستا ادامه داد: لذا با توجه به اینکه رسیدگی به این طرح به طور عادی زمان بر است، جمعی از نمایندگان خواستار این شدند که لایحه رتبه‌بندی در اولویت رسیدگی در جلسه علنی قرار گیرد، تا این لایحه هر چه سریعتر تبدیل به قانون شده و انتظار معلمان هم به پایان برسد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها