|
کدخبر: 203103

اظهار نظر جدید رییسی درباره رتبه بندی معلمان

آیت الله رئیسی همچنین در ادامه درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان که در مجلس شورای اسلامی درحال رسیدگی است، با تاکید بر ضرورت انجام یک کار دقیق و کارشناسی در این زمینه با همراهی مجلس و دولت تاکید کرد.

آموزشی اظهار نظر جدید رییسی درباره رتبه بندی معلمان

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: فعلا به خاطر شرایط کرونایی، مدارس به صورت مجازی و در برخی مناطق به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری، فعالیت خود را آغاز می کنند تا به مرور با بهتر شدن شرایط، شاهد آموزش حضوری در مدارس کشور باشیم و اگر در جایی امکان آغاز آموزش از اول مهر به شکل حضوری نیست، این نباید تا آخر سال تحصیلی ادامه یابد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و با تاکید بر ضرورت رسیدگی و حل مشکلات فرهنگیان، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستور داد پرداخت مطالبات معوقه از جمله حق‌الزحمه معلمان را در دستور کار قرار دهد.

آیت الله رئیسی همچنین در ادامه درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان که در مجلس شورای اسلامی درحال رسیدگی است، با تاکید بر ضرورت انجام یک کار دقیق و کارشناسی در این زمینه با همراهی مجلس و دولت، گفت: متأسفانه در طرح رتبه‌بندی معلمان، آنچه در وهله اول به اذهان تداعی می‌شود، بحث مالی و پرداخت‌ها است، درحالی که مباحث مالی فقط یک بخش از طرح رتبه‌بندی است و این طرح اساسا برای ارتقای جایگاه معلمی و هویت، منزلت و جایگاه معلم و البته معیشت معلم است.

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
  • معلم ارسالی در

    اصلا از حقوق معلمان خبر ندارد؟ یه مقایسه ساده بین حقوق معلمان و سایر کارمندان دو لت مشخص میکنه، چهار ده ظلم به معلم را، ب ه جای چهار ده وعده مشکل را حل کنید. جلوی دزدی را بگیرید و...

  • سید سعید حسین پور ارسالی در

    وقتی تو این کشور حقوق یک نگهبان شهرداری با حداکثر مدرک دیپلم از یک معلم با مدرک لیسانس با سابقه یکسان بیشتره و معلم بیچا ره از مزایایی که اونا میگیرن هم بی بهره هست بایدم اولین چیزی که از رتبه بندی به ذهن متواتر میشه افزایش سطح حقوق باشه.
    تازه با رتبه بندی ای که شما میخواستی ن بعداز سالها تعویق از اول فروردین امسال اجراییش کنین باز که مهر شدو به معلم نیا ز پیدا کردین حالا می گین از اول مهر اجرا یی میشه
    ضمن اینکه در متن رتبه بند ی حقوق معلم باید با 80 درصد حقوق یک هیئت علمی متناسب سازی بشه
    که با شارلا تان بازیهای شما 20 درصد افزایش حقوق جاشو گرفته تازه اگه همینو بتونید اجرایی کنید .
    بدبختا وقتی اولویت اول این کشور نظامی هست و لا غیر پس با شعور مردم بازی نکنید و بوق و کرنای الکی هم نکنید.
    اگه راست می گین متن رتبه بندی رو بیارین به مردم بگین چند درصد از این متن بدرستی میخواد اجرا بشه

ارسال نظر