|
کدخبر: 201234

اقدام رییس جمهور درخصوص رتبه بندی معلمان

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با کمبود نیروی آموزشی مواجه هستیم گفت: با تدابیر اندیشیده شده در سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درس بدون معلم نمی‌ماند.

آموزشی اقدام رییس جمهور درخصوص رتبه بندی معلمان

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان خاطر نشان کرد این طرح مهم مورد حمایت رییس جمهور قرار گرفته و در حوزه رتبه‌بندی معلمان اقداماتی موثر انجام شده است.

 
قاسم احمدی لاشکی تدوین لایحه رتبه‌بندی معلمان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در رتبه‌بندی معلمان بر اساس ۸۰ درصد میانگین هیات علمی دانشگاه‌ها پیش‌بینی شده بود که اعتبار مورد نیاز آن ۶۱ هزار میلیارد تومان بدون در نظر گرفتن ماده ۲۷ برنامه ششم توسعه مصوبه یکسان‌سازی برای شاغلان و بازنشسته‌ها در نظر می‌گرفت با این وجود اگر امسال با ۳۰  هزار میلیارد تومان این طرح آغاز شود مسیر درستی را پیش رفته‌ایم.

معاون و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۵۰  درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند هستند گفت: با تلاش انجام شده تنها ۴۹.۷۱ درصد املاک آموزش و پرورش دارای سند هستند و با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با دستگاه‌های مسئول از جمله سازمان ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن تلاش می‌شود این میزان تغییر کند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر