|
کدخبر: 199325

۳ اقدام مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان این که ۷۰ درصد دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند، گفت: ۱۰ هزار کلاس درس تا اول ماه مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

آموزشی ۳ اقدام مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید

علیرضا کاظمی در نشست شورای آموزش و پرورش اظهارکرد: تمام تلاش این وزارتخانه، آغاز سال تحصیلی با آرامش برای دانش‌آموزان و خانواده های آنها و معلمان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: سه مسیر مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و آموزش حضوری را در سال تحصیلی جدید آغاز خواهد کرد. طبق گفته وی نسخه جدید شاد روز ۲۷ شهریور رونمایی خواهد شد.

کاظمی اضافه کرد: ۹۸ درصد کشور تحت پوشش صداوسیما قرار داشته و همچنین حدود ۷۰ درصد دانش آموزان هم به شبکه شاد دسترسی دارند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به اینکه ایجاد کانون ها، اردوگاه ها و دارالقران ها مطالبه دانش آموزان و معلمان است لذا باید ردیف ویژه ای برای این بخش در نظر گرفت.

وی قول داد که ایجاد یک هنرستان کشاورزی در گرگان، یک هنرستان دریایی در گمیشان و یک کانون فرهنگی و هنری در آق قلا در دستور کار قرار بگیرد.

کاظمی در آیین افتتاح مدرسه حیات طیبه گرگان هم در جمع خبرنگاران گفت: ۱۰ هزار کلاس درس تا اول ماه مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: اولویت وزارت واکسیناسیون کرونا و بازگشایی مدارس سلامت همراه با حفظ سلامت آنها است لذا احتمال بازگشایی مدارس مدتی بعد از آغاز سال تحصیلی دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکنون ۹۰ درصد فرهنگیان کشور دوز اول واکسن کرونا و حدود ۳۰ درصد دوز دوم را دریافت کردند.

منبع: مهر
  • ناشناس ارسالی در

    فقط مجازی کنید توقع نداشته باشید کسی تو این موقعیت فرزندش و روانه مدرسه کنه

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ تضمینی برای حفظ جان دانش آموزان وجود ندارد طی ماه اخیر خیلی از جوانان واقوام به کام مرگ رفتند بدون حضور در جاهای شلوغ!!!
    بچه ها نمی توانند بدون والدین به تنهایی از خود مراقبت کنند!!!
    هیچ اشکالی ندارد که یک سال دیرتر فارغ‌التحصیل شود
    تا ایمنی جمعی 5 سال مانده!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها