|
کدخبر: 197789

مهلت ثبت سفارش کتب دانش‌آموزان اعلام شد

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان تا ۱۵ شهریور فرصت دارند در سامانه ثبت سفارش کتب درسی درخواست خود را ثبت کنند.

آموزشی مهلت ثبت سفارش کتب دانش‌آموزان اعلام شد

 حسین حسنلو روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۹۱ درصد از سفارش کتب درسی در سطح استان انجام شده و سایر دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی باید به سامانه مراجعه و سفارش خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان تا ۱۵ شهریور مهلت دارند تا سفارش خود را در سامانه ثبت کنند، افزود: ثبت سریعتر سفارشات موجب توزیع مطلوب کتب درسی می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبت نام کتب درسی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی بیش از ۹۹ درصد محقق شده و در این زمینه در رتبه دوم کشوری قرار ر داریم البته کتب درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول در استان زنجان توزیع شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در هفته جاری کتب درسی متوسطه دوم در استان توزیع می‌شود، گفت: تا آخر هفته توزیع کتب درسی دانش‌آموزان اعلام شده در نواحی به پایان می‌رسد.

حسنلو ادامه داد: در زمینه توزیع کتب درسی در سطح فنی‌وحرفه‌ای، متوسط دوم و کار و دانش که انتخاب رشته اواخر شهریور انجام می‌شود نواقصاتی وجود دارد.

وی از دانش‌آموزان خواست هر چه سریعتر نسبت به ثبت سفارش کتب درسی خود اقدام کنند تا مشکلی در توزیع به وجود نیایید.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها