|
کدخبر: 188634

جزئیات جدید درباره واکسیناسیون فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در طرح واکسیناسیون فرهنگیان همه معلمان رسمی، قراددادی، پیمانی و خریدخدمات آموزشی و معلمان مدارس غیردولتی واکسینه می‌شوند.

آموزشی جزئیات جدید درباره واکسیناسیون فرهنگیان

محمد اعتدادی اظهار داشت: هیچ مکانی برای انتقال مفاهیم آموزشی به دانش‌آموزان بهتر از مدرسه نیست و نیاز هست همه در کشور تلاش کنند تا  اول مهر امسال مدارس بازگشایی شوند چرا که معتقدیم  پرورش دانش‌آموزان باید به صورت حضوری در مدرسه شکل بگیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: مجموعه ای از اقدامات برای بازگشایی مدرسه و حضور همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان در کلاس نیاز است که از جمله ی این اقدامات فراهم کردن تجهیزات برای واکسیناسیون فرهنگیان عزیز و سایر اقدامات در شرایط فعلی است.

وی تصریح کرد: همانطور که هم استانی های عزیز مستحضرند برابر با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین سند ملی واکسیناسیون کشورکه در وزارت بهداشت نتظیم شده واکسیناسیون فرهنگیان در مردادماه انجام خواهد شد و ما در این خصوص با معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جلسات فراوانی داشتیم و نشست‌های خوبی را برای هماهنگی این امر مهم برگزار کردیم و مقرر شد دو مرکز تزریق واکسن را برای نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش در شهر اصفهان با هماهنگی مرکز بهداشت ایجاد کنیم و در شهرستان‌های استان هم مدیران اموزش و پرورش هماهنگی‌هایی را با مسؤولان شبکه‌های بهداشت انجام داده‌اند.

اعتدادی اظهار داشت: مقرر شد در شهرستان‌ها و مناطق کم جمعیت واکسیناسیون فرهنگیان در مراکز بهداشتی انجام شود و در شهرستان‌های بزرگتر مراکزی را آموزش و پرورش جهت تزریق واکسن در نظر بگیرد و در اختیار مراکز بهداشت جهت تزریق واکسن قرار گیرد؛ همچنین دانشگاه علوم پزشکی قول مساعد داد که دوز اول واکسیناسیون همه فرهنگیان را در مرداد ماه ۱۴۰۰ انجام دهند که ما بتوانیم با مجوز ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش در مهرماه مدارس را بازگشایی کنیم.

مدیرکل اموزش و پرورش استان اصفهان در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در طرح واکسیناسیون فرهنگیان همه معلمان رسمی، قراددادی، پیمانی و خریدخدمات آموزشی و معلمان مدارس غیردولتی واکسینه می شوند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها