|
کدخبر: 182045

معلمان و دانش‌آموزان در اولویت تزریق واکسن

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعطیلی مدرسه برابر است با تعطیلی آینده بنابراین باید اولویت تزریق واکسن با فرهنگیان و دانش‌آموزان باشد تا با تعطیلی بیش از این در مدارس رو به رو نباشیم.

آموزشی معلمان و دانش‌آموزان در اولویت تزریق واکسن

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره تعطیلی مدارس گفت: تعطیلی مدرسه برابر است با تعطیلی آینده بنابراین باید اولویت تزریق واکسن با فرهنگیان و دانش آموزان باشد تا با تعطیلی بیش از این در مدارس رو به رو نباشیم.

مسعود ثقفی با تاکید بر اینکه برای تربیت دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس نگران هستیم افزود: آموزش غیر حضوری برای تربیت دانش آموزان قطعا آسیب‌هایی خواهد داشت و لطمه بزرگی به لحاظ توسعه بدنی، جسمی، محیطی و زیستی دانش آموزان می‌زند.

ثقفی با بیان اینکه اگر بازگشایی مدارس انجام نشود دانش آموزان در برخی از ساحت‌های تربیتی، تربیت نمی‌شوند گفت: مثلا ساحت اجتماعی که دانش آموز حضور در اجتماع و ارتباط با دیگران را نمی‌آموزد و یا در ساحت زیستی که اکثر بچه‌ها در منازل در حال چاق شدن هستند و یا ساحت هنری که به دلیل نشستن دانش آموزان پای شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی و تحت تاثیر این شبکه‌ها تعریف دیگری از هنر دریافت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها