|
کدخبر: 163274

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها در سال جدید

وزیر علوم گفت: کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها در شهرهای آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می‌شوند. همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانشجویان در اتاق‌های تک نفره خوابگاه‌ها اسکان می‌یابند.

آموزشی نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها در سال جدید

وزیر علوم نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها در سال جدید را تشریح کرد.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال جدید برنامه آموزشی دانشگاه‌ها بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها منوط به وضعیت شیوع کرونا ویروس و تصمیم ستاد ملی مقابله با این بیماری است، امیدوارم در سال جدید این بیماری برچیده شود و شاهد حضور فیزیکی همه دانشجویان در محیط دانشگاه‌ها باشیم.

وزیر علوم افزود: کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها در شهرهای آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می‌شود. در این شرایط دانشجویان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در اتاق‌های تک نفره خوابگاه‌ها اسکان یابند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های خوبی که در سال جدید در نظر داریم این است که خدمات دانشجویی را در سال جدید بیشتر کنیم و اقدامی که در این زمینه انجام می‌شود این است که سازمان امور دانشجویان در دانشگاه‌ها شعبه مستقیم ایجاد کند و معاونت‌های دانشجویی عملاً به واحد این سازمان تبدیل شوند.

غلامی افزود: حضور دفاتر سازمان امور دانشجویان در دانشگاه‌ها موجب می‌شود که خدماتی که سازمان از تهران ارائه می‌دهد به واحدها واگذار کند تا این واحدها با سرعت بیشتر و بررسی‌های دقیق‌تر خدمات را به دانشجو ارائه بدهند.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر