|
کدخبر: 69175

سوناتا در ایران هم نرخ رولزرویس انگلیسی

همه می‌دانند که بسیاری از خودروهای لوکس در امریکا و اروپا افت نرخ شدیدی در بازار دست دوم دارند و رولزرویس فانتوم نیز از این مسئله مستثنا نیست.

گسترش نیوز: اگر در سال ۲۰۰۷ برای خرید یک رولزرویس فانتوم به شوروم این شرکت مراجعه می‌کردید با توجه به سطح آپشن‌ها باید مبلغی در حدود ۳۵۰ هزار دلار را برای یک فانتوم پرداخت می‌کردید. اما حالا یک فانتوم مدل ۲۰۰۷ با کارکردی در حدود ۷ هزار کیلومتر را در امریکا با نرخ پایه ی ۴۲ هزار دلار می‌شود خرید. اگر با دلار ۱۱ هزار تومانی حساب کنیم چنین مبلغی در کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان خواهد شد که در ایران به این پول یک هیوندای سوناتا هیبریدی هم نمی‌شود خرید.

khodro44.jpg

بر اساس آگهی این فانتوم، این خودرو از نوع دارای فاصله ی محوری زیاد است و تودوزی سفارشی بسیار خاصی هم دارد. بدنه ی این خودرو نیز دو رنگ بوده و بخش پایینی آن به رنگ نقره‌ای است. در کنار این رنگ بدنه ی خیلی زیبا رینگ‌های ۲۱ اینچی کرومی نیز زیبایی خارجی خودرو را دو چندان کرده‌اند.

khodro4.jpg

با باز کردن درها متوجه خواهید شد که زیبایی واقعی درون خودروست جایی که شاهد استفاده از بهترین چرم با رنگ سفید و کفپوش‌های بنفش رنگ هستیم. همچنین تزیینات چوبی بسیار زیبا نیز درون کابین به وفور دیده می‌شوند. برای سرنشینان عقب این خودرو میز غذاخوری تا شونده، یخچال، استراحتگاه پا، آینه و نمایشگر مجزا وجود دارد.

بر اساس آگهی این رولزرویس فانتوم فقط دو صاحب تا کنون داشته است.

منبع: خودروبانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها