|
کدخبر: 84401

تصمیم مهم یحیی برای بازی با الدحیل

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب اصلی تیم خود برای بازی با الدحیل قطر دارد.

گسترش‌نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری نخستین بازی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا عازم دوحه شد تا سه شنبه هفته جاری با الدحیل قطر بازی کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی با سرمربیگری یحیی گل محمدی پس از دو پیروزی و یک تساوی در لیگ برتر به آسیا می‌رود که در تمام این سه هفته با ترکیبی ثابت وارد میدان شده بود.

عملکرد نه چندان قابل قبول بازیکنان خط دفاعی و میانی سرخپوشان پایتخت در دربی نود و یکم پایتخت مقابل استقلال تهران که با تساوی دو - دو به اتمام رسید باعث شده تا گل محمدی تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب خود بگیرد.

بازگشت شجاع خلیل زاده به قلب خط دفاعی سرخپوشان قطعی است اما نیمکت نشینی سید جلال حسینی یا کنعانی زادگان برای این بازی هنوز مشخص نشده است. عملکرد قابل قبول محمد نادری به عنوان بازیکن تعویضی پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال نیز شانس او را برای حضور در دفاع چپ سرخ‌ها افزایش داده است.

ضمن اینکه احتمال می‌رود بشار رسن نیز به جمع بازیکنان خط میانی پرسپولیس بازگردد تا بتواند بازیسازی خوبی در زمین مسابقه انجام دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۴۵ سه شنبه هفته جاری نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الدحیل قطر در دوحه برگزار می‌کند.

منبع: مهر

ارسال نظر