|
کدخبر: 75449

انصاری‌فرد: پیشنهادی از امارات برای جذب کالدرون به ما نرسیده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبری مبنی بر پیشنهاد اماراتی‌ها به سرمربی سرخپوشان واکنش نشان داد.

گسترش‌نیوز: محمدحسن انصاری‌فرد در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مراسم خیلی خوبی برگزار شد و ان‌شاالله ادامه داشته باشد. خود ما هم در باشگاه برنامه‌هایی داریم که از پیشکسوتان قدردانی شود. معتقدیم تا وقتی زنده هستند باید از آن‌ها قدرانی و حفظ حرمت شود. این مراسمات خوب هستند، پیشکسوتان بعد از مدتی می‌آیند و تجدید دیدار می‌شود و ما هم از این بابت خوشحال هستیم.

ansarifard-modiramel.jpg

انصاری‌فرد در مورد پیشنهاد هدایت تیم ملی امارات به کالدرون گفت: به ما پیشنهادی نرسیده است و ما هم آن را خوانده‌ایم که صحت و سقمش را نمی‌دانم.

وی در خصوص جذب بازیکن برای تقویت تیم عنوان کرد: مشغول انجام این کار هستیم. یک بازیکن در حال اضافه شدن است، یک بازیکن دیگر هم در برنامه داریم، قرار است او را به کالدرون معرفی کنیم و اگر موافقت کرد او را جذب می‌کنیم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه آیا این بازیکن برزیلی است، گفت: فعلا اعلام نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون اختلافات هیات مدیره باشگاه اظهار داشت: اختلاف نظر همه جا وجود دارد و این طبیعی است. ما در کنار هم کار می‌کنیم، تصمیم می‌گیریم و اجرا می‌کنیم. در این فرصت که تیم روند خوبی داشته بهتر است به این مساله نپردازیم.

انصاری‌فرد در مورد زمان ارسال دفاعیه پرونده برانکو تصریح کرد: امروز آخرین فرصت است و در حال ارسال دفاعیه هستیم. ما از برانکو شکایت نکردیم و به توافق و تفاهم امید داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد از کسانی که نمی‌خواهند پرسپولیس فهرمان شوند، شکایت کند، گفت: صحبت‌هایمان را قبلا انجام دادیم و بهتر است به این موضوع نپردازیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها