|
کدخبر: 62198

ایفمارک مهاجم پرسپولیس را تایید کرد

ایفمارک آمادگی پزشکی و جسمانی مهاجم پرسپولیس را تایید کرد تا او عملا مشکلی برای عقد قرارداد با سرخپوشان نداشته باشد.

گسترش نیوز- براندائو جونیور مهاجم ۲۴ ساله برزیلی که بامداد دوشنبه وارد تهران شد، صبح امروز به ایفمارک رفت و تست پزشکی و جسمانی خود را پشت سر گذاشت و حالا خبر آمد که ایفمارک او را تأیید کرده و این بازیکن مشکلی برای حضور در لیگ ایران ندارد.

perspolistamrin3.jpg

بنابراین باشگاه پرسپولیس به زودی مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با براندائو را انجام می‌دهد تا خرید جدید سرخ‌ها به اردو و تمرین این تیم ملحق شود.

لازم به ذکر است که قرارداد او با تیمش لودوگورتس بلغارستان پابرجاست و براندائو به صورت قرضی و یک ساله راهی پرسپولیس می‌شود.

سرخپوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی، مهدی عبدی، امیرحسین بیات و محمدحسین کنعانی زادگان را جذب کرد و حالا براندائو آخرین خرید تابستانی گابریل کالدرون خواهد بود.

باتوجه به فاصله کم تا دیدار با پارس جنوبی جم، احتمالا او از بازی دوم در فهرست تیم پرسپولیس خواهد بود و باید دید چه زمان نخستین بازی‌اش را انجام خواهد داد.

پیش از او دی‌کارمو و تادئو به عنوان مهاجمان برزیلی با پرسپولیس قرارداد بستند اما به توفیقی نرسیدند. باید دید آیا براندائوی جوان می‌تواند راه مهاجمان خارجی غیر برزیلی را در پرسپولیس برود و مثل ایمون زاید، آلن ویتل و... بدرخشد یا نه؟

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها