|
کدخبر: 82033

بررسی مشکلات قضایی در سفر رئیسی به یزد

آیت الله رئیسی اهداف سفر به استان یزد را تشریح کرد و گفت: ۹ هیات در شهرستان‌ها و هشت هیات در مرکز استان مسائل را بررسی می‌کنند.

گسترش‌نیوز: آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان یزد در جمع خبرنگاران با معرفی استان یزد به عنوان قطب صنعتی و معدنی، گفت: استان یزد، استانی است که در آن فرهنگ و هنر با هم آمیخته شده و یک مرکزیتی برای گردشگری است.

وی افزود: صنعت گردشگری در این استان از مواردی است که می‌تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و هم در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی و هم در ارتباط با مسائل اقتصادی، بسیار راهگشا باشد.

رئیس قوه قضاییه از اعزام ۱۷ هیات به استان یزد برای بررسی مسائل این استان خبر داد و تصریح کرد: ۹ هیات در شهرستان‌ها و هشت هیات در مرکز استان مسائل را بررسی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر دیداری با قضات و کارکنان دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان یزد خواهیم داشت. با مدیران عالی استان یزد در شورای اداری و همچنین با فرهیختگان، خانواده معظم شهدا، مردم و علمای این استان نیز دیداری داریم.

آیت الله رئیسی افرود: گزارش هیات‌های اعزامی نهایتا در شورای‌عالی قوه قضاییه که امشب برگزار می‌شود، بررسی خواهد شد و تا حدی که امکان داشته باشد در این جلسه برای رفع مشکلات تصمیم گیری می‌گردد و آنچه که در استان امکانپذیر نیست را در مرکز پیگیری می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: امیدواریم مشکلات این استان که در بسیاری از امور پیشقدم بوده و به دارالعباده و دارلعلم معروف است، حل و رفع شود و دولت هم گام‌هایی را بردارد و به برکت شهدای عظیم الشان به ویژه شهید سلیمانی این سفر، بتواند سفر پربرکتی باشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر