|
کدخبر: 78556

اختصاصی گسترش‌نیوز:

تولید سراتو در نبود کیا / خروجی پراید افزایش یافت

سامانه کدال جدیدترین وضعیت تولیدات سایپا در ماه آذر ۹۸ را منتشر کرده است.

گسترش‌نیوز: طبق آمار خودروسازی سایپا توانسته در ماه آذر تعداد ۳۷۱۹۳ دستگاه خودرو را به تولید رساند. سایپا در ماه آبان ۲۷۳۲۰ خودرو به تولید رساند بنابراین می‌توان گفت این خودروساز نسبت به ماه گذشته رشدی نزدیک به ۱۰ هزار دستگاه خودرو را داشته است. لازم به ذکر است که سایپا توانسته ۱۵،۳۴۸،۰۶۳ میلیون ریال نیز از طریق فروش محصولات خود در ماه آذر کسب کند.

kiaceratonw1.jpg

در ماه آذر از خودروی پراید که پرتیراژترین محصول این خودروسازی محسوب می‌شود تعداد ۱۹،۴۸۱ دستگاه به تولید رسید. میزان تولید پراید در ماه آبان ۱۳،۱۹۳ دستگاه بود که می‌توان نتیجه گرفت یکی از عوامل اصلی رشد تولیدات سایپا به همین خودرو مربوط می‌شود. در مورد خودروهای دیگر نظیر تیبا نیز رشد تولید صورت گرفته است و آمار خروجی در ماه آذر ۱۷،۰۸۵ دستگاه اعلام شده است. یکی دیگر از نقاط قابل توجه مربوط به سراتو است که تعداد ۴۰ دستگاه از آن در ماه آذر تولید شد در صورتی که این تعداد در ماه آبان صفر بود.

تنها خودرویی که میزان تولید آن نسبت به ماه آبان دچار افت شده چانگان cs۳۵ است. از این خودرو در ماه آذر تعداد ۱۰۷ دستگاه به تولید رسید در صورتی که میزان آن در ماه آبان ۶۹۷ دستگاه بود. این نکته را نیز باید گفت که میزان فروش محصولات سایپا از ابتدای سال ۹۸ تا پایان ماه آذر ۱۰۵،۴۶۳،۱۷۷ میلیون ریال اعلام شده است.

saipaaban98.jpg

saipaazar98.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها