|
کدخبر: 85638

جزئیات برگزاری همایش و نمایشگاه موتور ایران

رئیس انجمن علمی موتور ایران با اشاره به جهت گیری همایش یازدهم موتورهای درونسوز و نفت به سوی حمایت و مطرح کردن شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در عرصه خودرو، اضافه کرد، درحال‌حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت خودرو مشارکت فعالی دارند و اثر بخشی این شرکت‌ها زمانی بیشتر خواهد شد که شرکت‌های فعال و قطعه ساز به سمت دانش‌بنیان شدن و ایجاد شرکت‌ها و هسته‌های دانش‌بنیان پیش بروند.

گسترش‌نیوز: علیرضا حاجی علی محمدی در آستانه برگزاری یازدهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون سوز و نفت اظهارکرد: این همایش، همایشی علمی و صنعتی محسوب می‌شود و شرکت‌های زیادی در برگزاری آن مشارکت دارند که علاوه بر تبادل تجارب و اطلاعات، گردهمایی این شرکت‌ها نتایج موثری را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در حاشیه این همایش دو نشست ارائه صنعتی تحت عنوان "تحقیق و توسعه قطعه‌سازی" و "نشست‌های صنعتی راهبردی موتور" برگزار می‌شود که در این نشست‌ها گزارشی از فعالیت‌های مهم و دستاوردهای علمی-تحقیقاتی شرکت‌ها و دانشگاه‌های مختلف ارائه خواهد شد.

رئیس انجمن علمی موتور ایران خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه یازدهمین همایش موتورهای درون سوز، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی موتور ایران برگزار می‌شود که ۳۰ شرکت و دو دانشگاه جهت حضور در این نمایشگاه مشارکت دارند و دستاورد‌های تحقیقاتی- صنعتی خود را در قالب این نمایشگاه ارائه می‌دهند.

گفتنی است یازدهمین همایش بین‌المللی موتورهای درونسوز و نفت که از ۲۹ بهمن الی اول اسفند امسال برگزار می‌شود، از بخش‌های ارائه مقالات شفاهی و پوستری، سخنرانی‌های کلیدی، کارگاههای آموزشی، میزگردهای تخصصی، جشنواره علمی و فنی و نمایشگاه جانبی تشکیل شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها