|
کدخبر: 65630

گردهمایی پمپ‌بنزینی‌ها در نمایشگاه تهران

نمایشگاه سوخت در تهران برگزار خواهد شد.

گسترش نیوز - سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های عرضه سوخت و صنایع وابسته از ۳۱ شهریور تا سوم مهر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برای ارائه تازه‌ترین دستاوردهای فنی و‌ فناوری‌های نو در این حوزه برپا می‌شود.

علی محتشم امیری مدیر اجرایی سومین نمایشگاه سوخت کشور از برگزاری این رویداد خبر داد و گفت: توزیع، سرمایه گذاری، خدمات، تجهیزات و صنایع وابسته را از جمله مهم‌ترین زیربخش‌های نمایشگاه امسال اعلام شده است.

sookht-expo02.jpg

وی افزود: ارائه آخرین دستاوردها و فناوری در صنعت سوخت، معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی، تعامل بهتر میان تولیدکنندگان این محصولات با بازار، تجهیز و توسعه صنعت جایگاه داری در راستای افزایش رضایت مشتری، بالابردن سطح ایمنی در این حوزه و استفاده از جدیدترین امکانات تولید شده و تشویق به سرمایه‌گذاری در صنعت جایگاه داری و صنایع وابسته از جمله مهم‌ترین اهداف سومین نمایشگاه جایگاه‌های سوخت است.

محتشم امیری تصریح کرد: همچنین شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه جایگاه‌های سوخت، تجهیزات و خدمات وابسته و بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و ایجاد زمینه‌های بهره‌وری، اشتغالزایی و کارآفرینی از دیگر اهداف اصلی نمایشگاه جایگاه‌های سوخت است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها