|
کدخبر: 45298

مدیرعامل بانک رفاه: مشتریان ولی نعمتان ما هستند

مدیرعامل بانک رفاه گفت: مشتریان ولی نعمتان ما هستند، در مسیر خدمت رسانی به مشتریان و ذی نفعان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

گسترش نیوز- دکتر سهمانی در نشست مستقیم تلفنی با مشتریان که ۱۷ بهمن ماه امسال و از طریق مرکز فراد (مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی) صورت گرفت، مشتریان را سرمایه‌های اصلی و ولی نعمتان بانک توصیف کرد و اظهارکرد: بانک به دنبال ارائه خدمات با کیفیت و روزآمد به تمامی مشتریان است.

bank-refah.jpg

دکتر سهمانی ضمن تاکید بر تداوم نشست‌ها تصریح کرد: باید تمامی سطوح مدیریتی بانک به صورت بی‌واسطه شنوای مسائل و پیشنهادهای ذی نفعان باشند و امیدوارم با حضور در این مرکز بتوانیم در رفع چالش‌های مشتریان گام‌های اثربخشی برداریم و رضایت بیش از پیش ایشان را فراهم سازیم.

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید بخش مهمی از وظایف ما مسئولان و خدمتگزاران مردم پاسخگویی باشد گفت: لازم است تمامی مسئولان بانک در زمینه پاسخگویی اهتمام ویژه داشته و در اسرع وقت پاسخگوی مسائل مشتریان باشند.

وی در این نشست یک ساعته به صورت مستقیم و بی‌واسطه با مشتریان از سراسر کشور گفت‌وگو و پس از استماع مسائل آنها دستورات لازم را به منظور مرتفع ساختن چالش‌ها ارائه کرد.

گفتنی است این نشست در پی سلسه نشست‌های مستقیم تلفنی مدیران این بانک با مشتریان و با هدف ایجاد شفافیت، پاسخگویی و مشتری محوری صورت پذیرفت.

منبع: روابط عمومی بانک رفاه کارگران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها