|
کدخبر: 326356

تحول بازار رمز ارز / منتظر یک انفجار قیمت باشید

آمار نشان می دهد که ارز دیجیتال اوندو، درحال آماده سازی برای یک رشد انفجاری است.

اقتصاد تحول بازار رمز ارز / منتظر یک انفجار قیمت باشید

رمز ارز اوندو سر و صدای بسیاری به پا کرده است و آنطور که تحلیلگران بیان کرده اند، باید آماده یک رشد انفجاری از این ارز دیجیتال باشیم.

ارز دیجیتال اوندو (ONDO) در مأموریت سازمان خودگردان غیر‌متمرکز اوندو دائو (Ondo DAO) برای دموکراتیک کردن امور مالی، نقشی اساسی دارد.

از آنجایی که شرکت بلک‌راک (BlackRock) نیز در حال بررسی توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) است، توکن اوندو در آستانه یک رشد انفجاری قرار گرفته است.

این ارز دیجیتال در روزهای اخیر بین ۰.۷۵ تا ۰.۹۱ دلار در نوسان بوده است. قیمت این ارز دیجیتال طی هفته، ماه و ۶ ماه گذشته به ترتیب ۷.۱۴، ۷.۵۲ و ۲۶۶۴ درصد افزایش یافته است.

نزدیک‌ترین سطح مقاومت به قیمت فعلی، سطح ۰.۹۷ دلار و مقاومت بعدی در ۱.۱۳ دلار است. از طرفی، نزدیک‌ترین حمایت در ۰.۶۴ دلار و سپس، در ۰.۴۷ دلار قرار دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) اوندو نیز در سطح خنثی ۴۵.۲۰ قرار دارد که نشان‌ می‌دهد این دارایی در شرایط اشباع خرید و فروش قرار ندارد.

از طرفی، اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic) در سطح پایین ۱۲.۴۰ قرار گرفته که از پتانسیل اوندو برای افزایش قیمت حکایت دارد. در این میان، اندیکاتور مکدی (MACD) هم با قرار گرفتن در نزدیکی سطح صفر، شرایط خنثی را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است، قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۵ درصدی به ۰.۷۸۷۹ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۰۹ میلیارد دلار رسیده است.

همچنین، در این بازه، حجم معاملات آن با افتی ۲۶ درصدی به ۱۴۰ میلیون دلار کاهش یافته است.

بنابراین، اگرچه به نظر می‌رسد قیمت اوندو در مرحله اصلاح قرار دارد، اما این اصلاح به زودی پایان یافته و روند صعودی آغاز خواهد شد.

اوندو فایننس (Ondo Finance) پروتکل مالی مبتنی بر بلاک چین است که توکن کردن دارایی در دنیای واقعی را ارائه می‌دهد. ارز اوندو (ONDO) نیز توکن اصلی این پروتکل است.

پروتکل‌های بلاک چینی مالی و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) پتانسیل متحول کردن سیستم مالی سنتی را دارد. با استفاده از فناوری بلاک چین، محصولات مالی در دسترس عموم قرار می‌گیرند و افراد به‌راحتی می‌توانند به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. یکی از این سیستم‌های مالی امیدوارکننده، Ondo Finance است. ابزارهای مالی بلاک چین این سیستم ویژگی‌های کاربردی متعددی را به کاربران ارائه می‌دهد.

نقشه راه اوندو

ارز اوندو فایننس از زمان تأسیس در سال ۲۰۲۱، اوراق بهادار توکن شده بر اساس ETF خزانه‌داری ایالات متحده و وجوه بازار پول را با موفقیت منتشر کرده است. همچنین برنامه‌های در حال انجامی برای افزودن اوراق بهادار عمومی بیشتر به بلاک چین وجود دارد؛ برای مثال، نسخه‌ای از USDY تغییر می‌کند و به کاربران امکان دسترسی بیشتر به بازارهای مالی سنتی را داده می‌شود.

علاوه بر افزودن ویژگی‌های بیشتر، مانند نسخه تغییر پایه USDY، اوندو فایننس امیدوار است که برای ایجاد یک اکوسیستم Ondo که شامل پلتفرم‌های توسعه نرم‌افزار، پروتکل‌های دیفای بیشتر و پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز می‌شود، گسترش بیشتری پیدا کند.

هدف اصلی دیگر در نقشه راه Ondo Finance، پذیرش بهبود یافته است. Ondo قصد دارد بازاریابی سیستم خود را گسترده‌تر آغاز کند و موارد استفاده بیشتری را برای توکن‌های خود ایجاد کند. در نهایت، سیستم آن امیدوار است که کاربران بیشتری را جذب کرده و دارایی‌های توکن شده را به یکی از انواع سرمایه‌گذاری پیشرو در وب ۳ تبدیل کند.

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها