|
کدخبر: 43751

همتی در بانک مرکزی به دنبال چیست؟

رئیس کل بانک مرکزی گفت: باید همه به دنبال احیای اعتماد مردم به بانک مرکزی و ثبات هرچه بیشتر در بازارهای پول و ارز باشیم.

گسترش نیوز - رئیس کل این بانک، عصر امروز در دیدار با کارکنان معاونت ارزی بانک مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این حوزه عنوان کرد: در شرایط ویژه فعلی اقتصاد کشور، فعالیت های شما عزیزان زیر ذره بین است و بسیاری از امور کشور به تلاش های شما در حوزه هایی مانند نقل و انتقالات ارزی و تأمین نیازهای ارزی واحدهای تولیدی و خدماتی و خصوصا کالاهای اساسی و دارو و نیز مدیریت بازار ارز بستگی دارد؛ لذا ضروری است که با مسئولیت و جدیت هرچه بیشتر به اقدامات خود ادامه دهید.

Hemati.jpg

همتی ضمن اشاره به رضایت ایجاد شده از عملکرد حوزه ارزی بانک اظهار کرد: امیدواریم با فعالیت های شما عزیزان روند ثبات در بازار ارز ادامه یابد. رییس شورای پول واعتبار با اشاره به انتظارات بالای مردم و مسئولین از بانک مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر با شرایط حساس و ویژه‌ای روبه رو هستیم که مطمئن هستم با اتکال به خداوند وتلاش همکاران این ایام سخت را پشت سر خواهیم گذاشت. رئیس کل بانک مرکزی ، با بیان اینکه باید کارکنان فعالیت های خود را با توان و با اقتدار هر چه بیشتر برای خدمت به مردم پیش ببرند، عنوان کرد که باید همه به دنبال احیای اعتماد مردم به بانک مرکزی و ثبات هرچه بیشتر در بازارهای پول و ارز باشیم. در این دیدار همکاران حوزه ارزی در فضایی صمیمی سوالات ومطالب خود را با رییس کل در میان گذاشتند.

منبع: روابط عمومی بانک مرکزی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها