|
کدخبر: 86556

زمان واریز سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اعلام شد

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور بخش سوخت سامانه «سماس» فعال شده و فردا سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی واریز می‌شود.

گسترش نیوز- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از راه‌اندازی بخش سوخت سامانه سماس خبر داد. مرتضی ضامنی گفت: شرکت‌های تاکسی اینترنتی قرار است فهرست رانندگان خود را مطابق با دستورالعمل نظارتی را در سامانه سماس بارگزاری کند، بخشی که مربوط به سوخت است فعال شده و همچنین رانندگان می‌توانند از قسمت «ورود» وارد این سامانه شوند و مانده اعتبار کارت سوخت خود را ببینید.

TAKSI.jpg

وی افزود: شرکت‌های تاکسی اینترنتی این اطلاعات را وارد سامانه کرده‌اند و سهمیه سوخت رانندگان فردا واریز می‌شود. وی عنوان کرد: مطابق با دستورالعمل تکالیفی که مشخص شده تا اواخر اردیبهشت ماه وارد این سامانه می‌شود. در متن دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی که در هفته اول مهر ماه امسال ابلاغ شد آمده است: وزارت کشور موظف است حداکثر ظرف مدت شش ماه «سماس» را راه‌اندازی و دسترسی‌های لازم را در اختیار مراجع و ذی‌نفعان قرار دهد و ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر موظفند ظرف مدت یک ماه از تاریخ راه‌اندازی این سامانه اطلاعات رانندگان، وسیله نقلیه تحت پوشش خود به انضمام مشخصات شرکت، آدرس و تلفن دفتر مرکزی و یا شعب استانی آن را وارد کنند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها